Stitch (5 maanden oude JR pup)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-09 20:42

Haha ja Stitch is cute! Ik vind de 'standaard' jackies ook niet zoveel aan eerlijk gezegt, toen ik Stitch zijn papa zag was ik direct verkocht en toen dacht ik nog dat ik zwarte zou krijgen. Ik was dus helemaal blij verrast toen er 4 bruine jackies geboren werden!

MM wat heb jij voor een hond dan???

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:49

Ik heb een kruising Amerikaanse Stafford met Amerikaanse Bulldog, en hij is echt heel lief!
Ben echt voor hem gevallen door de aftekening.

Afbeelding

En zoals je ziet is hij ook heel fotogeniek :P

Afbeelding

Iorrr

Re: Stitch (5 maanden oude JR pup)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 12:12

Wat een lekkerding MM! WIj denken er ook over om er een bij te nemen, maar dat word waarschijnlijk een herplaatser! Moet wel een super sociale zijn dus ik kijk gewoon af en toe eens op de websites...

MizzMontana

Re: Stitch (5 maanden oude JR pup)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 12:23

Zo ben ik ook eerst een half jaar veel asiels hier in de omgeving af geweest. Maar dat was lastig hoor, of lichamelijk kon het niet, ze gaan toch veel bewegen als je veel buiten bent. Of ze konden niet met andere dieren/toonden agressie, nou dat kan niet als je al een kat hebt en wat paarden, en dan waren er nog weglopers, leek me ook niet geschikt.

Toen liep ik met al mijn eisen tegen deze leuke pup aan en was ik verkocht!

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 12:33

Ja nou misschien word het hier ook wel weer een pup hoor... We zien het wel! Wij hebben inderdaad paarden, katten en dan Stitch en hopelijk over een paar jaar kindjes, dus ik ben bang dat een herplaatser moeilijk word, maar we zien wel!