Emytje schreef:@ Stef_winston: Beide katten komen uit het asiel in almere. Hierzo en als je dan naar onderen scrollt staat Tommie er nog tussen. Spekkie is de oude dame van 18 jaar. Mozart staat er niet tussen, de site word niet zo heel vaak ge-update en in de zomer hebben ze het ontzettend druk met dieren die worden afgestaan of gevonden.
wat toevallig, hier komt onze kat ook vandaan!
super dat je ze nog een leuke oude dag wil geven!
Wat goed van je dat je voor de oudjes hebt gekozen! 
Ik ga zo met Mimir naar de dierenarts. Ik heb namelijk gister met de assistente aan de telefoon gehangen en zij vertrouwde zijn drink-, eet-, en plasgedrag niet, met dus dat hij vrij mager is. Duimen jullie voor hem dat hij gewoon iets heeft wat makkelijk te verhelpen is? Het was vanochtend wel moeilijk hoor. Hij moet namelijk nuchter zijn en daar straks mocht hij dus niets eten. Hij bleef maar voor de kast staan en om me heen draaien en zijn buikje knorde nog ook... Ook heeft hij vanochtend overgegeven. Niet echt een goed teken. Ik hoop maar dat dat komt dat hij zoveel op zn nuchtere maag gedronken heeft, dat hij er misselijk van is geworden. Arm beessie...