Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Diesel staat er leuk op 

maar komt wel goed 

Diezel is echt heel erg leuk, en ik vind het zó gaaf dat hij zo veel voor je betekent.. Echt geweldig
Ik vind het altijd zo super knap wat dat ze allemaal kunnen. Je kunt echt zien dat Diezel gek op je is. Geniet er maar erg van meis van die knappert!!!
dankjulliewel! Hij betekent inderdaad mega veel voor me, en hij is heel belangrijk voor me.
ze zeggen gewoon of ik naar links/rechts/rechtdoor ofzo moet dan gaat het prima
whitneyvdw schreef:hoi paulien wat een geweldige hond heb je,en ik keek in je profiel,en ik vind dat je een bijzonder mooie haflinger hebt.ik vind het superknap dat je zo lekker kan rijden met je paardje.en dat je zelfs proeven rijd.ik ben blij voor jou,dat er zoveel mensen zijn die je helpen.en gelukkig dat je zoveel plezier met je haflinger kan beleven.ik heb echt respect ervoor hoe je het allemaal doet.een dikke knuffel voor je hond,en ook een dikke knuffel voor je haffie.
de proeven is bijvoorbeeld alleen bij mensen die ik goed ken, anders doe ik niet mee, en het zijn alleen onderlinge wedstrijdjes. Maar ach
maakt niet uit, zolang we maar plezier hebben
Toppie!!
) 
ik probeer alles te doen waarvan ik denk dat Diezel fijn vind
hij is altijd zo vrolijk 
Diezel gaat wel mee naar mijn haflinger, maar hij gaat daar meestal lekker in de kantine liggen
kavama schreef:Wat een leuke foto's !
Heb een enorme bewondering voor wat blindegeleidenhonden allemaal kunnen, geweldig dat ze de mens zo kunnen helpen.

kan nu gewoon overal heen. Met een stok kan het ook; maar een stok geeft mij soms net een tikje te laat als er ergens een lantarenpaal staat of zoiets.. Mijn trainster vertelde dat Diezel (alle geleidehonden) dit zien als een spelletje
dus je maakt ze nog blij ermee ook