Weet je zeker dat je de naam goed hebt? The scent oFF Chopar Casran betekent: the lucht die van Chopar Casran af komt waaien. The scent oF Chopar Casran betekent: de geur van Chopar Casran.
Hey, wat een scheetje!! Daar mag je wel blij mee zijn. maar dat ben je ook zo te horen. Ik had ze nog nooit gezien met zo'n tekening, erg grappig. Ik heb zelf een Turske Van met dezelfde tekening. Ook rode oren, rode staart en de rest wit. Foto's staan in mijn profiel. Wat grappig zeg. heb je nog plannen met hem? Veel plezier in ieder geval met de kleine dondersteen
Jouw katten zijn ook gaaf! Wat een ontdeugend koppie heeft Jannes!
Ik zie idd dat Cem dezelfde tekening heeft als Casran! Alleen Casrans ogen zijn (en blijven) blauw.. Wel leuk hoor!
We hebben geen plannen in de zin van shows ofzo.. Hij wordt (is eigenlijk al) gewoon een gezellig huismonster
xLenax
Geplaatst: 31-08-09 17:29
Is ook heerlijk. Die van mij zijn ook gewoon lekkere huisvriendjes. Ik ben wel eens met Cem naar een show geweest maar hij vindt er zelf niks aan, dus ga ik maar niet meer. Jannes heeft inderdaad wel een ondeugend koppie, maar hij is nog wel de verstandigste thuis. Mijn Turk doet alles wat niet mag, maar hij kan wel op commando zitten.
Casran is echt een scheetje. Die blauwe ogen staan hem inderdaad goed. Je verdrinkt er bijna in. Adam vind ik trouwens ook een schitterende kater. Wat een mooi span heb je zo.
Adam kan ook op commando zitten.. Casran leert het ook al.. Onze poes; Eva.. Die snapt het niet.. En als ik het met een snoepje wilt leren en Mevrouw heeft er geen zin meer in, loopt ze gewoon weg zonder snoepje..