Oeh een toller! Wat een leuke dieren zijn dat ook! Je hebt echt een mooierd hoor .
myriammz
Geplaatst: 01-08-09 10:31
Wauw!!!! Wat een heelijke foto's Daphne!!!! Het is ook zo'n lekker ding he!!!????
RZDLover
Geplaatst: 01-08-09 10:33
Wat een poppetje!!
Blijft die oogkleur hetzelfde of veranderd dat nog?
friesiszwart
Geplaatst: 01-08-09 10:34
super mooie foto's vooral foto 14. Kun je misschien ook foto's plaatsen van een volwassen hond van dit ras. Ik ken het ras niet en ben wel benieuwd naar een volwassen hond.
Super schattig hondje en erg mooie foto's. ZIet er erg gelukkig uit op de hei.
atilla
Geplaatst: 01-08-09 10:48
mooie foto's! al vind ik enkele foto's wel wat "koel" ogen, maar dat is makkelijk bij te werken met photoshop. Erg mooie honden zeg! wil zelf stiekem ook wel zo'n Nova Scotia Duck Tolling Retriever hihi
Wauw, wat een mooie foto's Daphne ! Mij lukt dat nou nooit met mijn camera en Faith zit ook geen moment stil of ze komt steed naar je toe gerend ! Heb jij ze door iemand laten maken ? Ze is ook echt een knapperd.
dejavu
Geplaatst: 02-08-09 22:56
Een Nova Scotia! Prachtige pup, zeg! Enig dier... Leuk zo'n fotoshoot, want inderdaad, die koddige puppytijd is zo weer voorbij. Geniet!
Edit - Om foto 5 heb ik echt gelachen. Lekker met het buikje op de grond, hihi.
Heel leuk dier, in mijn kenissenkring is er ook iemand met een Toller pup, heel intelligent en gehoorzaam dier. En die blauwe ogen zijn helemaal geweldig!