maar wat een super leuk beestje zeg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VivaLaVida schreef:1x hard remmen voor een overstekende eend en je katje vliegt door de voorruit.... wel gevaarlijk hoor!
maar wat een super leuk beestje zeg![]()
Morrie05 schreef:En wat ik dus zo gaaf vind is dat ze je ook echt opzoeken en hij kan je echt aankijken en ineens komt hij dan met zijn hoofd bij jou en gaat hij koppies geven echt super schattig.
sheela schreef:Morrie05 schreef:En wat ik dus zo gaaf vind is dat ze je ook echt opzoeken en hij kan je echt aankijken en ineens komt hij dan met zijn hoofd bij jou en gaat hij koppies geven echt super schattig.
wij hebben hier 2 kittens lopen van 12 weken oud en de ene is een echte knuffelbeer (balou). die komt ook regelmatig langs en kopjes geven. Daar hoef je geen abesijnen of somali's voor te hebben. Balou komt ook heel gezellig bij je zitten als je zit te eten, zonder dat hij ook maar een poging doet iets van je bord te jatten. Hij vindt het gewoon erg fijn als jij lekker zit te eten. Dan kan die heel hard spinnen en heel tevreden kijken omdat jij zo lekker eet.
wij vervoeren de katten altijd in een mandje hoe naar ze dat ook vinden. Ik vind het nog veel erger als ze ontsnappen als ik de autodeur open doe, of ze vliegen door de auto bij een noodstop.
Ragdollcat schreef:Wauw wat een mooi beesie, ooit wil ik er wel eentje aanschaffen, ze hebben van die mooie kleur he, ik heb nu een hele lieve hele leuke kater van het ras Ragdoll.
Veel geluk en plezier met je poezebeestje.
CrazyCat schreef:Dat reizen op de hoedenplank is typisch abessijn.
We hebben er nu 5 en fokken op kleine schaal (zie profiel).
Over het algemeen zijn abessijnen zeker poezen een heel stuk kleiner dan de gemiddelde europees korthaar.
Groetjes
Nienke
Rhodos schreef:Laat je je kat 'gewoon los buitenlopen'? Het lijkt me best lastig. Een gemiddelde raskat kost net zoveel als een gemiddelde huishond dus kan ik me voorstellen dat je voorzichtig bent, maar om een kat nu verplicht binnen te laten, vind ik ook weer zo wat.
P_A_R_Love schreef:VivaLaVida schreef:1x hard remmen voor een overstekende eend en je katje vliegt door de voorruit.... wel gevaarlijk hoor!
maar wat een super leuk beestje zeg![]()
Onze poezen gaan ook altijd los op de achterbank mee hoor
Ze hebben echt een hekel aan dat vervoersding,ze waren altijd helemaal gestrest.
Gaat al 10jaar goed.
Hoewel er dan wel iemand of 2 mensen achterin zitten.
Leuk beest!
Echt zo'n leeuwen look
Veel plezier van hem.