Ik heb ook nog een lief hondje die een keer mooi op de plaat moet, dus ook geïnteresseerd..Ik vind ze echt wauwie namelijk...!!
Blijkbaar nog niet?? Ik denk dat je je achtergrondje toch maar weer eens moet zien in te vouwen en mee moet nemen. Met dat wit op de achtergrond is toch wel mooi!
Wauw, wat prachtig! Wat een onwijs gave achtergrond overigens! Echt onwijs gaaf met die plooien en de kleur. Staat heel deftig.Foto's van de kat zijn ook prachtig! Complimenten!
Wat een mooie foto's zeg!Mag ik vragen wat voor studio apparatuur jij gebruikt? (Flitsers, reflectie schermen enz.?)
Dat is heel wisselend in het resultaat dat je uiteindelijk wilt krijgen natuurlijk. onze basis is softboxen, extra lamp, refelctiescherm.
Ik geef m'n sleutel wel aan Tabitha, kan ze mooi bij mij thuis aan de slag met foto's maken van mijn verwilderde katten
Mijn puppy (nouja puppy... ze is al 2 jaar maar het bekt wel lekker haha) wilde ook op de foto. Die is vanavond aan de beurt geweest!Onze versie van de grote boze wolf en het schaap
VValar; Precies daarom vraag ik het ook. Erg leuk en knap beestje heb je. Veel plezier nog met je 'pup'!
Gafe foto's zeg! En die pup op foto 1.. geweldig wat een mooi beest.. Ik ben ook wel heel benieuwd wat het nou kost om zulke foto's te laten maken! (van mijn labrador)