Wat een prachtige hond. Ik hoop dat je nog lang van haar kan genieten en dat ze pijnvrij door het leven kan. Never give up, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Echt een prachtig diertje, zo verschrikkelijk dat ze zoveel pech heeft (en jullie daarmee ook) Ik hoop dat jullie zolang het nog kan, verschrikkelijk veel plezier kunnen hebben!
wat een super lieve reacties op die kleine kim....
en ja,tis ongelooflijk hoe ze eruit ziet,ook mijn dierenarts zegt dat,hij zei vanmorgen,ze is in die 3 weken zo ongelooflijk goed gegroeit,en dat voor zo'n ziek hondje,het is onvoorstelbaar...
en ik hoop zeker mee ,dat ik nog heeeeel veel weken extra foto's kan maken en plaatsen van die kleine kimmie
Och Fem... Wat moet je het lastig hebben op dit moment meid! Je hondje ziek maar je ziet het klein grut voor je neus groeien, volwassen worden, en bovenal NOG meer aan het hechten...
Ik hoop dat lieve kleine Kimmie nog behoorlijk wat tijd tegemoet gaat. Met jouw zorgen ben ik zeker dat ze zichzelf geen trouwer baasje had gewenst kunnen hebben...
Resi_lover
Geplaatst: 16-06-09 19:24
Oooh, wat een geweldige hond is het toch En nog gewoon zo vreselijk vrolijk
S_uus
Geplaatst: 18-06-09 14:02
Ikima schreef:
Schitterende foto's.
Deze vind ik toch wel de leukste, hier kijkt ze nog zo lekker onnozel.
Bij die foto krijg ik juist tranen in me ogen .. Net namelijk Femke's topic doorgelezen.. En de zin :"ze is nog zo jong en speels en ze moet het zo jong opgeven straks". Galmt dan door mn hoofd.