Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinuts schreef:ik snap eig niet waarom honden jassen nodig hebben, hebben ze toch nooit nodig gehad..?? Of zijn chihuahua's zulke doorgefokte beestjes dat ze dit serieus nodig hebben? ( ok, snap dat ze sneeuw niet leuk vinden, maar gut, t sneeuwt amper jah.. zet ze er dan ook niet in ) Gaan ze echt dood van de kou die beesten? ( serieuze vraag) Vraag ik me echt af.. Zo extreem doorgefokt dat ze een jasje aanmoeten omdat ze anders ziek worden of doodgaan?
pinuts schreef:ik snap eig niet waarom honden jassen nodig hebben, hebben ze toch nooit nodig gehad..?? Of zijn chihuahua's zulke doorgefokte beestjes dat ze dit serieus nodig hebben? ( ok, snap dat ze sneeuw niet leuk vinden, maar gut, t sneeuwt amper jah.. zet ze er dan ook niet in ) Gaan ze echt dood van de kou die beesten? ( serieuze vraag) Vraag ik me echt af.. Zo extreem doorgefokt dat ze een jasje aanmoeten omdat ze anders ziek worden of doodgaan?
pinuts schreef:oh je hem m alleen op omdat JIJ het zo schattig vind, ok;) Ja begrijp me niet verkeerd, ik geloof gewoon niet dat jouwn hondje denkt: ah lekker, ik mag dat ding weer aan, heerlijk.
Musetta schreef:Heel mooi hondje is dat, zeg. Ik zie graag foto's van Keeshondkruisingen, aangezien de mijne dat ook is met Jack Russell. En wat betreft de jasjesdiscussie... zolang je hond in de zomer niet loopt dood te gaan van de warmte en het ding ook niet urenlang om heeft, zie ik er geen probleem in. In ieder geval niet zo'n groot probleem zoals er hier van wordt gemaakt. Niets gaat boven naturel, maar met een beetje gek doen af en toe is niets mis. Voor mijn hond trouwens geen jas, maar ik heb aangeduid "hangt af van het seizoen".
pinuts schreef:achja, voor de foto is het leuk, laten we het daarop houden. Net als dat je een hoedje opzet of een zonnebril.. Maar het is gewoon een rage. Kleine hondjes-kleertjes. T blijft een hond, geen pop..
Daisy01 schreef:Oke, ook mijn hondje heen niet bepaald dikke vacht en word ook regelmatig naar trimster gebracht. Ik vind jou jasje trouwens ook erg leuk. Ik vind zoet en stoer wel leuk, maar het stoere vind ik niet bij mijn hondje passen.