Australian Shepherd Mambo, aan het mooi zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Passowa

Re: Australian Shepherd Mambo, aan het mooi zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:26

mooie foto's hoor ! en prachtige hond :j

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:44

Knuffeldier, inderdaad, ik had ze nog nooit gezien, maar een collega van m'n ouder zei dat we eens op internet moesten kijken naar de Australian Shepherd, nou dat hebben we gedaan, 'k was meteen verliefd op dit ras, die bouw, die kop en daan ook nog die kleur en dat karakter :z

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:51

knuffeldier schreef:
ik vind dit echt zo een schitternd ras. Je ziet ze volgens mij nog niet zo heel veel in nederland he? Tenminste, ik heb er nog maar 1x eentje in het echt gezien.
Echt hele mooie en goede foto´s.

Ze zijn heel mooi en dat is gelijk ook een risico voor het ras. Ik zie ze namelijk steeds meer. Het zijn echter geen gemiddelde gezinshonden. Je moet ze echt wat te bieden hebben qua werk anders heb je een grote kans op probleemgedrag.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:22

eveline_B schreef:
knuffeldier schreef:
ik vind dit echt zo een schitternd ras. Je ziet ze volgens mij nog niet zo heel veel in nederland he? Tenminste, ik heb er nog maar 1x eentje in het echt gezien.
Echt hele mooie en goede foto´s.

Ze zijn heel mooi en dat is gelijk ook een risico voor het ras. Ik zie ze namelijk steeds meer. Het zijn echter geen gemiddelde gezinshonden. Je moet ze echt wat te bieden hebben qua werk anders heb je een grote kans op probleemgedrag.

dat is waar, mensen kijken vaak niet verder dan een mooi uiterlijk. Laten we maar hopen dat er nooit een film gemaakt wordt met zo´n hond in de hoofdrol.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 21:20

Je hebt inderdaad wel gelijk Eveline :)
hihi, Knuffeldier, of dat een BN'er er 1 neemt, net als Obama, er hebben heel veel mensen "dezelfde hond" als hem genomen :\