Jammer dat je de rest alsnog weg moet doen, maar wel leuk dat je een keuze hebt kunnen maken Veel plezier met dit hondje alles te leren wat je wilt, hopelijk wordt het een fijn maatje
Oh ik vind Rakker echt helemaal geweldig! Wát een dropje! Beetje jammer dat we hier al 3 katten rond hebben lopen
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-09 12:04
auk schreef:
Oh ik vind Rakker echt helemaal geweldig! Wát een dropje! Beetje jammer dat we hier al 3 katten rond hebben lopen
De hondjes groeie hier op me 2 katten (heilige birmanen) en dat gaat super, ze spelen met hun dikke staarten maar weten ook wanneer ze ze met rust moeten laten. Soms ligt een van de katten in het mandje of op het kussen te slapen, zie je zo'n puppy heel voorzichtig die kant op sluipen en kroelt zich dan zo tegen de lange haren van de kat aan (zal wel lekker warm zijn). De kat vind het best, tot dat de pups bij haar ipv bij mama opzoek gaan naar tepeltjes haha
Oh! haha, ik denk niet dat ik mijn vriend zo ver ga krijgen bovendien wonen we op een appartement, en dat vind ik niet ideaal voor een hond en al helemaal geen JR Maar Rakker is echt super!
Ahh wat een scheetjes! Het is dat me ouders geen honden willen....
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-09 20:31
Wat gaat de tijd toch snel! Ze zijn al 5,5 week oud! Donderdag hun eerste prikje al! Ben nu druk opzoek naar nog een leuk baasje voor een reutje en een teefje.. Dus voor de mensen die misschien toch geintresseerd zijn in deze schatjes: