Chihuahua Boo groeit!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 13:41

Wat een schatje zeg!!

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:11

ik heb daar een leer tuigje met de amerikaanse vlag daar gekocht en een leer tuigje met strass steentjes!(vogelkelder)
en ik koop ook regelmatig halsbandjes en tuigjes bij sanoki in waldeck,maar die gaat volgens mij ook verhuizen :(
en anders bij vip dog :D
ik had nl precies hetzelfde probleem!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 23:34

x_Sannee schreef:
Wat ik trouwens wel een beetje jammer vindt, je gaat met iedereen in discussie die zijn/haar stamboomloze hondje 'Chihuahua' noemt. En zelf heb je 3 stamboomloze hondjes en het zijn allemaal 'Chihuahua's'. Terwijl de een niet eens aan de raskenmerken voldoet (te zwaar) maar het zijn wel raszuivere hondjes!

Ik vind Boo een heel leuk pupje hoor, maar waarom ben je er zo zeker van dat ze een echte Chi is, en waarom heb je geen 1 met stamboom gekocht om een broodfok hond te voorkomen? Dit kan toch ook een broodfokhondje zijn?

Sannee ik ga hier helemaal in mee.
Ik sta er namelijk ook van te kijken dat de ts altijd op anderen in topics reageert, over dat het geen chi is blablabla... geen stamboom enzovoort en wat neemt ze zelf in huis :?
Maar goed we gaan offtopic... want bij haar mogen we zo niet reageren.

Overigens leuk hondje hoor daar niet van.
Laatst bijgewerkt door Lizz op 02-05-09 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 23:37

x_Sannee schreef:
Wat ik trouwens wel een beetje jammer vindt, je gaat met iedereen in discussie die zijn/haar stamboomloze hondje 'Chihuahua' noemt. En zelf heb je 3 stamboomloze hondjes en het zijn allemaal 'Chihuahua's'. Terwijl de een niet eens aan de raskenmerken voldoet (te zwaar) maar het zijn wel raszuivere hondjes!

Ik vind Boo een heel leuk pupje hoor, maar waarom ben je er zo zeker van dat ze een echte Chi is, en waarom heb je geen 1 met stamboom gekocht om een broodfok hond te voorkomen? Dit kan toch ook een broodfokhondje zijn?

ik vind dit een beetje een 'de pot verwijt de ketel' opmerking...

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 08:24

xRONINIx schreef:
ik heb daar een leer tuigje met de amerikaanse vlag daar gekocht en een leer tuigje met strass steentjes!(vogelkelder)
en ik koop ook regelmatig halsbandjes en tuigjes bij sanoki in waldeck,maar die gaat volgens mij ook verhuizen :(
en anders bij vip dog :D
ik had nl precies hetzelfde probleem!

Is dat zo'n klein tuigje? Welk merk is het?;)

Diaz

Re: Chihuahua Boo groeit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 08:30

de opmerkingen van xsannne worden zomaar geplaatst, als een soort vooroordeel/alsof ik hetzelfde doe als zij.
Dit is nogal anders, aangezien ik wel weet wat voor hondje ik koop, en bij wie. En ik blijf niet alsof mijn hond anders niets waard is volhouden dat het chihuahua's zijn.
Er zijn namelijk maar enkele tientallen hondjes die in Nederland chihuahua genoemd mogen worden.

;) maar xsanne haar opmerking/ verwijt verhaal is een losstaand vooroordeel en een 'terugpak' verhaaldje op de vragen die ik had over haar hondje. Vandaar dat ik er niet verder op in wilde gaan ;)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 08:38

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:13

bij de woef en miauw shop kun je chihuahua spullen halen, tuigjes, halsbanden, kleding :)

schattige chi hoor :j

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:12

ik ga nu ff t frettentuigje zoeken en meten!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:17

Klijntjuh schreef:
de opmerkingen van xsannne worden zomaar geplaatst, als een soort vooroordeel/alsof ik hetzelfde doe als zij.
Dit is nogal anders, aangezien ik wel weet wat voor hondje ik koop, en bij wie. En ik blijf niet alsof mijn hond anders niets waard is volhouden dat het chihuahua's zijn.
Er zijn namelijk maar enkele tientallen hondjes die in Nederland chihuahua genoemd mogen worden.

;) maar xsanne haar opmerking/ verwijt verhaal is een losstaand vooroordeel en een 'terugpak' verhaaldje op de vragen die ik had over haar hondje. Vandaar dat ik er niet verder op in wilde gaan ;)

goed zo :P
want iemand afbranden terwijl ze er zelf stellig van overtuigd is dat haar hondje een russian toy is terwijl het gewoon een leuk vuilnisbakkie is.. daar moet je je niks van aan trekken

zo... ik ga nu lekker met mijn labrador spelen :+

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:44

LimaMambo schreef:
Klijntjuh schreef:

goed zo :P
want iemand afbranden terwijl ze er zelf stellig van overtuigd is dat haar hondje een russian toy is terwijl het gewoon een leuk vuilnisbakkie is.. daar moet je je niks van aan trekken

zo... ik ga nu lekker met mijn labrador spelen :+

Beetje rare reactie ?
Die van haar kan dan net zo goed een vuilnisbakkie zijn..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:56

Grappige pup.

Maar iemand die 850 euro voor een pup zonder stamboom vraagt (of de reu met stamboom de vader is moet je dan maar gewoon geloven) is echt niet gewoon iemand die alleen graag een nestje van haar teef wil.
Voor dat geld had je een pup met stamboom en gefokt via de regels van de rasvereniging kunnen kopen, iets wat je zelf hier altijd promoot.

[BB] Verkoper probeerd onder contract uit te komen!

Het herplaatsertje heeft nu het veld moeten ruimen voor de pup begrijp ik?

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 20:46

Beetje off topic dit allemaal!!
Het gaat om de foto`s van de pup niet om eerdere topic`s die klijntjuh heeft gemaakt!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 20:52

Idd, beetje off-topic allemaal, dit soort topics wordt altijd in een bepaalde richting getrokken, erg jammer.

Wat ik me af zit te vragen, hoe klein is je chihuahua eigenlijk? Ik kandat niet zo goed uit je foto's halen. Zelf heb ik ook een klein hondje, nou is zij wel een stuk groter dan een chihuahua, maar toen zij een pupje was, was ze denk ik kleiner dan een volwassen chi. Voor haar heb ik toen een heel klein nylon halsbandje gekocht (max 0,7 cm breed), dat is ook tot heel klein te verstellen. Daar ljkt jouw witte halsbandje wel een zware ketting bij ;-). Hebben ze die hele kleintjes dan niet bij jullie dierenwinkel?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 21:47

@ThePast03, ik ga er nieteens op in... smerig is dit gewoon, echt waar. bah.
vooroordelen,vooroordelen en nog eens vooroordelen.

De herplaatser lag inmiddels te vechten met de anderen, en heeft nu een super plek, en ik ben blij dat ik haar bij die mensen vandaan had gehaald!

Smerig om zo te oordelen.
Word je daar nou echt zelf gelukkiger van?

@hannah, ik heb er naar gezocht, maar nog niet gevonden. Ik ga eens wat op internet bestellen ;P

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:02

Moderatoropmerking:
Is het nou echt nodig deze discussie hier in een foto topic aan te gaan? Ik denk namelijk dat hier allerlei dingen in het topic besproken worden die prima per pm kunnen als je het echt van elkaar wil weten.
Graag on-topic in dit ITP topic dus.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:05

Klijntjuh schreef:
@[*olduser*], ik ga er nieteens op in... smerig is dit gewoon, echt waar. bah.
vooroordelen,vooroordelen en nog eens vooroordelen.

De herplaatser lag inmiddels te vechten met de anderen, en heeft nu een super plek, en ik ben blij dat ik haar bij die mensen vandaan had gehaald!

Smerig om zo te oordelen.
Word je daar nou echt zelf gelukkiger van?

@hannah, ik heb er naar gezocht, maar nog niet gevonden. Ik ga eens wat op internet bestellen ;P

Probeer je me nu een OW aan te smeren?
Of je liegt nu of je liegt in je eerdere posten en pb's, de herplaatser heeft nauwelijks een kans gekregen en moest eruit omdat je toch de pup wilde. Heb hier voldoende herplaatsers gehad en sommigen hebben wel een jaar nodig gehad voordat het helemaal goed ging in de groep. Dat weet je nu eenmaal als je een herplaatser in huis neemt lijkt me.

Verder ga ik er maar niet op in. Hoop alleen dat je nu eindelijk eens stopt met andermans honden af te kraken terwijl je zelf niet eens weet hoe een Chihuahua eruit ziet en zelf pups van broodfokkers koopt.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:06

Ok, hier plaats ik nu even een slotje voor overleg.