Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
winia4ever schreef:nou nou zeg wat een ophef omdat de honden buiten lopen ! ik zal het even uitleggen!
De honden zijn nu 4 weken oud en hebben tot hun 3de week binnen gezeten, zij gaf aan dat ze buiten meer ruimte hadden, en dat is ook zo, ze hebben een erg groot hok waar ze heerlijk kunnen spelen.
Ze zagen er gezond uit, de hokken waren schoon, moeder hond was erg lief, en allepuppys kon je zo oppakken, ze heeft een honden pension dus ik denk dat ze echt wel van dieren afweet!.De moeder was niet mager, en niet moe omdat ze geen eten zal krijgen, er stond water en er stond eten!..
Ik zie niks verkeerds aan deze mensen,
We krijgen een koopovereenkomst, en ze zijn het eerste half jaar verantwoordelijk(staat in dat contract)
Wij hebben foto's (papieren)gezien van de papa+ mama, en ze waren allemaal goed!
wij krijgen ook foto's opgestuurd van hun de eerste weken, die heb ik zelf al gezien en ze zaten in huis!..
Onze hond gaat s avonds ook in een banch BUITEN in de schuur..Wat is daar erg aan? helemaal niks.!.
Cassidy: Het is niet goedkope pups kopen voor spotprijs!..Wij hebben alles met stamboom en moesten gewoon 900 euro betalen voor dit ras!..
we krijgen papieren er bij, entingboekje, foto's van de geboorte + foto's van het opgroeien.
Het zag er gewoon goed uit!.
winia4ever schreef:ja, wist ik veel!..
Ik ga voor het eerst in mn leven een hond kopen!.
En ik dacht dat dit wel een goed adresje was!..Damn!!!..![]()
Wat moet nu doen!..afbellen?![]()
Ze is zoooo leuk, en lief!!!