de laatste x amerikaanse bull

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 23:27

onley schreef:
ze word 05-05
1 jaar

Sorry dat ik er toch over begin maar hoe kan het dat je nu ineens geen tijd hebt?
Ze is nog geen jaar, is er in die tijd zoveel veranderd in je persoonlijke situatie?

Ik bedoel het niet rot hoor en ik geloof ook wel dat je het er zelf moeilijk mee hebt maar ik vind het altijd zo treurig om dit soort dingen te horen, voor de hond is dit erg traumatisch en zeker voor een ras wat van nature al geen allemansvrienden zijn.

Iig hoop ik dat ze het fijn krijgt bij haar nieuwe baas, dan heb jij ook het gevoel dat je de juiste beslissing hebt genomen :(:)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 23:38

anneliesdj schreef:
onley schreef:
ze word 05-05
1 jaar

Sorry dat ik er toch over begin maar hoe kan het dat je nu ineens geen tijd hebt?
Ze is nog geen jaar, is er in die tijd zoveel veranderd in je persoonlijke situatie?

Ik bedoel het niet rot hoor en ik geloof ook wel dat je het er zelf moeilijk mee hebt maar ik vind het altijd zo treurig om dit soort dingen te horen, voor de hond is dit erg traumatisch en zeker voor een ras wat van nature al geen allemansvrienden zijn.

Iig hoop ik dat ze het fijn krijgt bij haar nieuwe baas, dan heb jij ook het gevoel dat je de juiste beslissing hebt genomen :(:)

de hond is te snel gekocht geweest, en ja ik heb al meerdere malen topics gelezen waarin staat dat alles bij jou zal sterven.

naja het ging gewoon niet hier alles kwam samen op 1 moment
plus het feit dat onze dochter best achterbaks om ging met de hond en haar bang maakte
gezien mijn zwangerschap plus klachten (bekkeninstabiliteit) wat dus voor mij niet mogelijk maakte
om uren met de hond te gaan wandelen, mijn vriend die 6 dagen per week werkt.
dus met alle gevolgen van dien dat de hond constant op de oprit zat aan een longeerlijn

de hond zelf hechte veel waarde aan wandelen en aandacht die ze niet kreeg van ons

ik heb hier het besluit genomen om de hond dan ook te gunnen wat ze verdient
maar niet op mijn oprit vond.

als anderen het niet over hun hart krijgen om hun hond weg te doen en hem maar aan een
lange lijn vast te leggen of om hem dagelijks in een bensch te duwen voor de halve en er vervolgens maar 10 min mee gaan wadelen... dan is dat fout en egoistisch

ik ga geen hond hierhouden waar ik geen tijd voor heb of die niet alle aandacht kan krijgen
wat ze behoort te krijgen,
de hond is inmiddels bij haar nieuwe baasjes waar ze juist wel alle aandacht en wandelingen krijgt
behalve een oprit en soms een aai over haar bol.

verder was ook afgesproken dat als het niet zou klikken de hond terug kwam
maar gelukkig gelukkig heeft de hond een super huis gevonden die tevens nog een bull hebben zitten
waar ze het super mee vind

en geen allemans vriendje ????
zeker te veel van die nutte topics gelezen ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 23:45

Citaat:
en ja ik heb al meerdere malen topics gelezen waarin staat dat alles bij jou zal sterven

Wat bedoel je?

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 23:46

anneliesdj schreef:
Citaat:
en ja ik heb al meerdere malen topics gelezen waarin staat dat alles bij jou zal sterven

Wat bedoel je?

dat alles wat je koopt ook niet meer weg gaat
dat bedoel ik ;)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 23:49

ik vind dat je het aller beste hebt gedaan voor haar,je zal het dadelijk nog drukker krijgen met een kleintje erbij,en nog minder tijd hebben gehad voor je (hele mooie) hond.
ik hoop dat je er snel een goed gevoel bij zal krijgen,en je nog even mag genieten van je zwangerschap. suuces alvast met de bevalling.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 23:49

Dat dat bij mij zo is bedoel je?
Nou dan moet ik je teleurstellen, als ik alles zou houden zou ik nu 20 man personeel moeten hebben _O-

Maar van een hond vind ik dat idd wel ja, die hechten zich echt aan het gezin waar ze bij horen.
En doggen staan er niet om bekend allemansvrienden te zijn hoor ;)

Maar het was niet de bedoeling dat je je aangevallen zou voelen, het is nu immers al gebeurd en niets meer aan te doen.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 23:50

amazone77 schreef:
ik vind dat je het aller beste hebt gedaan voor haar,je zal het dadelijk nog drukker krijgen met een kleintje erbij,en nog minder tijd hebben gehad voor je (hele mooie) hond.
ik hoop dat je er snel een goed gevoel bij zal krijgen,en je nog even mag genieten van je zwangerschap. suuces alvast met de bevalling.

dankje
het verdriet is zeker nog aanwezig en zal niet snel weg gaan

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 23:53

anneliesdj schreef:
Dat dat bij mij zo is bedoel je?
Nou dan moet ik je teleurstellen, als ik alles zou houden zou ik nu 20 man personeel moeten hebben _O-

Maar van een hond vind ik dat idd wel ja, die hechten zich echt aan het gezin waar ze bij horen.
En doggen staan er niet om bekend allemansvrienden te zijn hoor ;)

Maar het was niet de bedoeling dat je je aangevallen zou voelen, het is nu immers al gebeurd en niets meer aan te doen.

dan hadden wij wel geluk met onze dame
dat is namelijk wel een allemans vriendje

maar toevallig vandaag een mail gehad van de nieuwe eigenaars
het gaat echt super met haar en haar nieuwe vriendinnetje.

anneliesdj

Re: de laatste x amerikaanse bull

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 23:59

Gelukkig maar dan :)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 00:04

anneliesdj schreef:
Gelukkig maar dan :)

ja gelukkig wel
het doet nog pijn en het verdriet is nog vers
maar het belangrijkste is dat ze goed is terrecht gekomen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 00:06

Ja ik kan het me goed voorstellen :(:)

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:52

Inmiddels heeft ze al een nieuw baasje toch? Heel zwaar om zo'n beslissing te nemen, maar toch ook knap omdat je voor jezelf hebt besloten dat ze béter verdiend. Dat vind ik dan toch heel erg goed, hoeveel mensen houden niet een dier omdat ze hem niet weg willen doen terwijl het dier niet krijgt wat het nodig heeft?
Je hebt het in ieder geval niet te laat gedaan, op de foto's ziet ze er prachtig uit en als een echte clown :P Nu zelf de rust nemen, wetende dat er goed voor je hondje gezorgd wordt. Laten de nieuwe eigenaren wel wat van zich horen?

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 20:10

Steefjevos schreef:
Inmiddels heeft ze al een nieuw baasje toch? Heel zwaar om zo'n beslissing te nemen, maar toch ook knap omdat je voor jezelf hebt besloten dat ze béter verdiend. Dat vind ik dan toch heel erg goed, hoeveel mensen houden niet een dier omdat ze hem niet weg willen doen terwijl het dier niet krijgt wat het nodig heeft?
Je hebt het in ieder geval niet te laat gedaan, op de foto's ziet ze er prachtig uit en als een echte clown :P Nu zelf de rust nemen, wetende dat er goed voor je hondje gezorgd wordt. Laten de nieuwe eigenaren wel wat van zich horen?

ze is inmiddels bij haar nieuwe baasjes waar we ook contact mee hebben
we hebben tot nu toe 2 x foto's gehad van een gelukkige hond en dat is wel het belangrijkste
ook voor mijn gemoedsrust ze heeft het enorm getroffen met ook een andere bull als speelkamaraad
maar missen doe ik haar uiteraard nog altijd ;(

hiboune

Re: de laatste x amerikaanse bull

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:14

moeilijke beslissing maar denk wel de juiste!

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:00

Wat fijn dat ze het goed heeft en dat jullie daar foto's van hebben mogen zien. Helemaal top dat ze daar ook nog een hondenmaatje heeft :)
Het missen zal vast nog wel even duren, maar ik denk dat je er goed aan hebt gedaan hoor :(:)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 20:59

hiboune schreef:
moeilijke beslissing maar denk wel de juiste!

dankje ja als ik eraan moet denken schiet ik nog steeds vol.

Steefjevos schreef:
Wat fijn dat ze het goed heeft en dat jullie daar foto's van hebben mogen zien. Helemaal top dat ze daar ook nog een hondenmaatje heeft :)
Het missen zal vast nog wel even duren, maar ik denk dat je er goed aan hebt gedaan hoor :(:)

ik heb momenteel wel wat andere zorgen aan me hoofd,
het missen zal zeker nog wel even aanwezig zijn ja.

ik kom gewoon niet uit me woorden zo erg vind ik het nog steeds |(