Jaaah er zijn weer nieuwe kippenfoto's! Sneeuw is ge-wel-dig, wat een gaaf dier zeg Net als cissy mis ik wel de King en Queen foto's, ik vind die zo mooi altijd.
Wat gaaf, ben gek op kippen. Wij hebben ukkelse baardkrieltjes. Maar die op de eerste foto, wat is dat voor een ras, heel mooi kipje, maar nog nooit gezien.
Jammer Jeddah, dat je zo ver weg woont. Anders zou je mijn kuikens wel mogen hebben of wat broedeitjes. Ik heb ze in 4 kleuren; porselein,isabel-porselein, zwart,wit gepareld en blauw. Vind het ook super leuke kipjes en mega mak. Ze lopen vaak los in de tuin maar dat is bijna geen doen. Ze zitten constant op je bord of op je boek, lopen net zo makkelijk over je heen. Neehoor,vnd ik alleen maar leuk.
Nou joh, voor Isabel Porcelein wil ik wel een stukkie rijden of het risico op verzenden op mijn kosten wel nemen hoor Overigens ook voor de andere kleurtejs Heb je toevallig foto's? Mag uiteraard ook per pb! Geweldig dat ze ook zo mak zijn joh!
Ik heb wel foto,s ,maar ik ben een digibeet. Kan een beetje forummen,maar absoluut geen foto,s plaatsen. Bij echte interesse moet je maar een keer een pb sturen dan stuur ik mijn nr. wel teug. Dan kunnen we contacten. Krijg binnenkort ook een citroen-porcelijn