dat doe je met een schepnetje, in ons geval een scheppotje dat schuif je onderwater naar de bol en daar draai je het netje/potje om en dan drijft het naar boven
Je bevestigt het niet, gewoon vacuüm zuigen (water er in zuigen) en dan kan het er niet meer 'vanaf'. (als ik het goed begrijp dan.. )
Ik vind het echt een gaaf ding hoor!
Anoniem
Geplaatst: 18-03-09 17:45
Gaaf idee zeg, ziet er leuk uit!
Esmeralda
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-09 18:24
Eevj schreef:
he wat gaaaf zeg! hoe bevestig je dat ding? Ligt er verder een zeil overheen? Neetoch ? Wel gaaf hor
hij ligt gewoon in de vijver hij word in het midden gehouden via draden, anders drijft hij dadelijk boven de luchtballen en word de lucht eruit geborrelt De bol zit op een vierkantstuk piepschuim
Esmeralda
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-09 18:25
TE5 schreef:
Je bevestigt het niet, gewoon vacuüm zuigen (water er in zuigen) en dan kan het er niet meer 'vanaf'. (als ik het goed begrijp dan.. )
de lucht eruit zuigen dan stijgt het water in de bol
Galja
Geplaatst: 19-03-09 00:16
Leuk hoor Wij hebben er ook voor gekeken, waren vorig jaar op verschillende Koi shows en daar werden die dingen vollop gepromoot. Alleen die waren echt giga, hadden echt het gevoel of heel de vijfer dan gevuld was. Plus 'past' het niet in onze vijfer ( en dan bedoel ik niet eens qua maat ) Mooie visjes heb je trouwens, wij hebben nu ook een leuk clupje zitten, komen ook weer aardig tot leven ze met deze dagen
Hihi, ik moest echt even kijken hoe het nu zat met die bol toen ik de foto's zag, dacht eerst nog aan photoshop Heel gaaf zeg die bol, ik kende hem ook nog helemaal niet, idd schitterend om ze zo te kunnen zien zwemmen. Handig ook, kun je meteen checken of ze er allemaal nog gezond uit zien
@Mas ja idd dat gaat nu heel goed, de witte konden we heel goed zien dat zijn rode stipje een plekje is, waar een schubje weg is. Iedereen bedankt voor de leuke reacties