Ja, ik bedacht me later dat onze kleine Indy wederom de enige vrouw was Is ze hier thuis wel gewend met 2 mannelijke baasjes, 2 cavia mannen, een mannetjeskat en een mannelijk pupje Ja, ik ben erg benieuwd hoe Dean er volgend jaar uit ziet in vergelijking tot de rest! Misschien gooit hij één van de anderen dan tegen de vlakte ipv zij hem
pubelia
Geplaatst: 08-03-09 22:47
Dat zijn gave honden! Heb gelijk de foto´s aan mijn vriend laten zien. Hij vind die grotere honden zoo gaaf. En eerst zei hij bij een foto die is mooi, toen naar de middelste dat is de mooiste en toen ging die naar de linkse en die is ook wel leuk. Dus ik ben bang dat jullie hem alweer wat lekkerder hebben gemaakt voor een deense dog
(ps Ik heb vandaag ook een bokt meeting gehad. 8 maart)
Nadine_S
Geplaatst: 08-03-09 22:48
Geweldig!! Wat zijn het prachtige honden!
XoNo
Geplaatst: 08-03-09 22:50
Ze zijn gewoon allemaal mooi! Brien, vond jouw vriend het in ons geval ook niet erg leuk, 2 dogjes
En ja, Morris is nóg groter, nog een best stuk ook geloof ik? Je moet even een foto linken waarbij de verhoudingen duidelijk zijn. Mijn ogen vielen haast uit mijn hoofd terwijl ik er zelf ook een in huis heb.
Naast dat; ik vond het vet, vooral de karakters, allemaal zo cool. Borrelhapje kreeg ook pas aandacht nadat er een bijna op ging staan, ze liepen er al een flinke tijd omheen. Zo gaaf, ze gaan gewoon hun gang en trekken zich nergens wat van aan.
Jullie zaten in de auto, wij draaien ons om om terug te lopen en Baruch denderde op de eerste de beste hond af die hij zag en toevallig was dat een klein spanieltje die hevig onder de indruk tegen de grond kroop
Milly_
Geplaatst: 09-03-09 08:28
XoNo schreef:
Milly_ schreef:
de 3volwassen mannen-foto is heel mooi!!
Precies de foto waar mijn dogjes net niet opstaan
van compositie hé
DenK4ever
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 09:23
XoNo schreef:
Brien, vond jouw vriend het in ons geval ook niet erg leuk, 2 dogjes
Ik heb nog een paar filmpjes maar duurt zo lang om die te uploaden, komt vanavond niet meer denk ik.
Yank
Geplaatst: 09-03-09 23:28
Vijf kanjers bij elkaar!
Mitchall
Geplaatst: 09-03-09 23:30
Ik kon er natuurlijk weer niet bij zijn al was het dicht in de buurt, mijn teef is nu toch loops We gaan snel een 2e organiseren, meer in het midden van het land Wat zijn ze trouwens leuk, heb nu al zin in de volgende !
Pistasche
Geplaatst: 09-03-09 23:32
Wat een práchtige honden! Zo te zien hadden ze het naar hun zin!
anneliesdj
Geplaatst: 09-03-09 23:32
Is je geraden dat je er de volgende keer wel bij bent Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Wat een gaaf gezicht, 5 van die beesten bij elkaar! Gisteren bij het bos kwamen er ook mensen aan met 2 blauwe.. Grootste was een reu van anderhalf, 88 cm hoog laatste keer gemeten.. Das toch best wel heel veel hond, geweldig!