je blijft je verbazen over de twee broers ze zijn niet meer uit de doos weg te slaan mijn jongste dochter heeft een grotere doos voor ze neer gezet want ze liggen steeds krapper nu op dit moment liggen ze er zo bij zo liggen ze al een uur
Vickelientje
Geplaatst: 20-01-09 23:25
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat zijn die 2 vreselijk schattig!
Heerlijk om te zien! Van deze foto's kan ik zo genieten! En het is ook zo herkenbaar!
Aah wat zijn katten toch geweldig!
Erna_
Geplaatst: 20-01-09 23:31
Haha, je ziet de doos ook al een beetje uitdijen. Ook prachtig dat je nauwelijks ziet welke poot bij welke kat hoort. Hartstikke leuke foto's, ik word er helemaal vrolijk van
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-09 00:07
dank je wel allemaal je blijft echt foto's van die twee maken ze hebben nu een grotere doos gekregen hebben ze iets meer ruimte verschil voor ze is het niet want hij ligt net zo lekker zo liggen ze er nu bij
haan
Geplaatst: 21-01-09 10:03
aaa wat lief ! Ben jaloers ik wou dat die 2 van mij zo heerlijk bij elkaar in een doos kropen
Onze katten slapen ook graag in dozen. Maar 1 kat is heel erg. Weegt ruim 7 kilo(grote je-weet-wel kater) en hoe kleiner het doosje hoe beter. Als de kop maar past, maakt de rest niet uit!
grumpy is een hele aparte kat hij leeft in zijn eigen wereldje is onverstoorbaar en gaat zijn eigen weg hij is de kleinste in huis maar wel the boss de schrik van de buurt is iedereen de baas zelfs onze grote kat die ruim 7 kilo weegt de rooie broers zijn kleiner dan grumpy maar die zijn 7 maanden die halen grumpy al bijna in