TS: goldens (vooral de witte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Julia_14 schreef:@ BraveSpots; bij ons in de buurt woont een vrouw die al jaren Golden Retrievers fokt en traint, en haar honden kun je echt niet licht goud meer noemen hoor, das gewoon bijna wit. Moet zeggen dat ik de wat gouden, donkere variant wel mooier vind hoor
BraveSpots schreef:pubelia schreef:Ahh wat lief! Golden retrievers vind ik een erg gaaf ras, jammer dat er bij sommige agressie in zit. (in gefokt is een fout in de hersenen)
Waaruit heb je dit gehaald???
Ts: Wat een schatje zeg, waar komt ze vandaan?
pubelia schreef:Ahh wat lief! Golden retrievers vind ik een erg gaaf ras, jammer dat er bij sommige agressie in zit. (in gefokt is een fout in de hersenen)
Maar vind die van jou wel iets hebben...
Yvanka_ schreef:Ze worden inderdaad steeds lichter gefokt. Kwamen gister in het bos ook een spierwitte Golden tegen.
Bedankt voor de reactie's. Genieten zullen we zeker doen.
BraveSpots schreef:OoappeloO schreef:Najaaa zeg, deze opmerking slaat nog kant nog wal!
Het is wel zo dat bij Goldens relatief gezien vaker ADHD voorkomt, maar dit is al jaren zo.
ADHD? Dat bestaat niet eens bij honden hoor...
BraveSpots schreef:tenemieken schreef:mooi pupje
men vriend en ik hebben besloten als we binnenkort gaan samenwonen dat we ook een golden retriever gaan kopen...
wij zouden wel voor een witte gaan
Er bestaan geen witte goldens hoor, ze horen goud te zijn. Van licht goud tot donkergoud, maar geen wit.