Stefanie, je hebt echt een geweldige hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jakary schreef:Waarschijnlijk was het wel net wat mooier geweest zonder
Ik heb nog getwijfeld om de halsband uit te laten, maar aangezien Sky in haar puberteit zit en soms al eens niet luistert, vond ik het wel handiger om hem aan te laten.
Nu ja, uiteindelijk maakt het niet zoveel verschil, maar het gaf mij toch meer een gevoel van zekerheid. Ze is dan toch net iets sneller aangelijnd
Volgende keer toch maar uit laten dan
Behendigheid zal nog wel even duren, we zitten nog maar net in de A-klas en nu is ze net loops, dus enkele weken geen les voor ons.
Ik hoop dat we rond mei kunnen starten, dan wordt ze 1 jaar, maar ik wacht liever wat langer, dan te vroeg starten.
Drijven lijkt me anders ook erg leuk
_Do_ schreef:Nog een voordeel van drijven, het kan altijd, omdat je in je eentje traint ben je met je loopse teef geen andere honden tot overlast.
Ik gebruik ook vaak een lijn met slip er aan zodat je geen halsband nodig hebt, is nog sneller aangelijndHandig voor t trainen.
Wij gaan in april koeien drijven en wedstrijd lopen.
Ze hebben dan ook meerdaagse clinics.
catalyst1 schreef:He, wat een gave aussie. Leuk om te zien dat er nog meer aussieliefhebbers hier op bokt zitten!!
gretoes schreef:wat een ontzettend mooiie aus! wij hebben er ok een, maar die is al bijna 13.... dus echt een oudje, maar hij doet t nog goed! heerlijk rennen!
hij is meerendeel zwart, met wit en bruin. maar blue merle is wel mijn favoriet!
veel plezier met je prachtige hond!!!
Jakary schreef:Hier in de buurt is ook een 'club' waar je kan drijven, maar het zijn wel vooral BC's, kan zijn dat ik toch eens een kijkje ga nemen