ik dacht ook een B.Albopilosum te zien! De mijne heette tweety Prachtige beesten!! Edit: ze lijken ook wel erg op elkaar trouwens... chileens en brachy...
Laatst bijgewerkt door Zwerte op 10-11-08 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
owh bah!!! ik zou er hard vandoor rennen als ik wist dat er zo'n beest in een lokaal zat ben als de dood voor spinnen! voor een huis/tuin en keuken spinnetje neem ik al een omweg (ben zelfs eens op het dak geklommen en door het slaapkamerraam omdat er een voor de deur hing) nee bah voor zulke vieze enge giftige beesten oehh daar krijg je mij echt niet bij in de buurd en dan heet ie ook nog fluffie, dacht een pup of een konijntje. nee ik ben goed wakker in ieder geval
Vind vogelspinnen toch wel leuke en interessante dieren. Heb ze tijdens de curcus ook vastgehouden. Ben je er al achter wat voor soort het officieel is?
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-08 14:52
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 16-05-22 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik durft te beweren dat ik toch een stuk meer weet van vogelspinnen dan de gemiddelde docent Zeker na die foto's kan ik met zekerheid zeggen dat dit géén Grammostola rosea is. Wat het dan wel is is een tweede, het heeft trekken van Brachypelma albopilosum maar ook daar is hij niet helemaal gelijk aan. Ik vermoed hier een kruising Brachypelma albopilosum, mogelijk met Brachypelma vagans als ik het achterlijf zo zie. Ik zal nog eens navraag doen.