Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:Juist omdat ik dat zo verdrietig vind voor de honden en de eigenaren kan ik er niet genoeg voor waarschuwen. Dit soort ellende gun je de mensen niet en zeker ook de honden niet.
Als mensen alleen al zouden weten hoe de ouderdieren gehouden worden zouden ze echt niet meer zo'n pup willen.
geerke schreef:ik weet wel dat dit geen oplossing is,maar moet je z'on pup dan niet nemen en dood laten gaan?
nu heeft het nog een kans.
je kunt niet met z'n allen afspreken om geen pups meer te kopen die daar vandaan komen,dat werkt niet.
x_Sannee schreef:we hebben uit eindelijk de naam sally gekozen maar bedankt voor jullie reacties! over 1,5 a 2 week is ze 9week en gaan we voor de parvoenting en als dan blijktdat ze nog iets moet krijgt ze dat dan. we zijn diedag nog verschillende mensen tegengekomen die zeiden aah en chi! en toen we bij haarstonden te kijken stond er een chi kenner bij die dacht ook dat t er 1 was. maar t zou best kunnen dat de oogjes of wat dan ook iets anders zijn maar dat maakt me niet uit, het is een schat van een beest!
geerke schreef:ligt dit aan mij?
waar lezen jullie nu dat de pup uit het oostblok komt?
of ben ik niet meer van deze wereld en komen alle pups uit het oostblok?
(dat heb je als je al 21 jaar in frankrijk woont misschien...)
edit;
dit is trouwens wel treurig....een meisje plaats trots foto's van een schetig hondje en ja hoor...
speculaties over dat het geen raszuivere pup zou zijn,broodfok in stand houden....
lekker pessimistisch allemaal....dit is toch wat.
Voor het geval dat jullie denken dat ik voor broodfok ben,dit is niet het geval.
Zelf heb ik 7 honden,allemaal van de straat opgeraapt,getraumatiseerd,uitgehongert enzo....geen enkel ras.
Dus het is niet alleen het leed wat broodfok heet....
geerke schreef:ik weet wel dat dit geen oplossing is,maar moet je z'on pup dan niet nemen en dood laten gaan?
nu heeft het nog een kans.