ben benieuwd hoe ze opgroeien,wel regelmatig foto's plaatsen he
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk jullie reakties! Ik heb een tijd getwijfeld of ik ze wel/niet zou laten zien

wauw! dat stuk hout is echt groot
.
Alle Discussen zitten dan achter de stronk verstopt om 1 voor 1 voorzichtig te kijken wie de vreemdeling is 
) wat je daar krijgt. Goedkoper is het om de vissen bij een kweker vandaan te halen, waarbij je er wel op moet letten dat je geen wildvang bij nakweek zet, want dat is vragen om problemen.

Dat wordt een volle bak straks
Heel interessant om te lezen! Ik vind vooral mams prachtig...

De kleintjes weten precies waar ze moeten blijven. Ik vind het zelf fascinerend om naar te kijken en onvoorstelbaar die broedzorg die ze hebben. We hebben ze deze keer wel expres in een aquarium beneden zodat we ze goed in de gaten kunnen houden.
Nu maar hopen dat de kleintjes net zo gaaf worden als paps en mams
En die ouders zorgen echt goed voor ze.
Ik hou ook erg van discussen, maar ze vragen zoveel speciale zorg en huisvesting dat ik daar nu (nog) niet aan wil beginnen.
magda_90 schreef:Een mooi leerzaam topic zeg. Hoe lang duurt het voordat ze zo groot zijn als paps en mams?

. Mooie foto's
. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er zoveel zorg bij kwam kijken (en dat mams en paps zo goed voor de kinders zorgen).
geweldig die kleine frummeltjes
), maar dit vind ik toch wel een heel fascinerend verhaal! Echt mooi hoe paps en mams met het kleine grut om gaan, echt geweldig!