Mijn man heeft een vriendin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

efaa

Re: Mijn man heeft een vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:29

hahaha geweldig!! hoezo jaloers!!! wij hebben zo'n hond als je elkaar een knuffel wil geven begint ie meteen te blaffen en wil ie ertussen Lachen heel jaloerss Haha!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:37

In ieder geval wel fijn dat de dames je man met elkaar willen delen. En ze hebben dus niet veel last van die hartruis?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:38

Haha, je topic begint wel leuk. Ik zit onder de naam van mijn lief in gelogd en heb geen zin om uit en in te loggen weer.

Hartruis zegt overigens niks hoor! Ik heb een leuke Jack Russell met hartruis. Ze is pas dertien geworden. Knipoog

Veel plezier met z'n allen!

Groetjes,
Anouk

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:39

Jeetje wat een drama... Kun je het nog aan Haha!

Wat een super kat zeg Haha!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:40

Nee tot nu toe geen enkele last van de hartruis, merk je in principe niks van hoewel je er dus altijd rekening mee moet houden dat ze van het een op andere moment dood neer kunnen vallen. We hebben ook nog een hond met hartruis in totaal dus 3 hartpatientjes. Onze hond had toen hij 1 jaar oud was nog enkele maanden te leven werd ons verteld (zijn echo's en dergelijke van zijn hart gemaakt is zeer ernstig). Die is nu 6 jaar oud en loopt makkelijk 10km naast de wagen als ik ga mennen.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:58

[quote Hartruis zegt overigens niks hoor! Ik heb een leuke Jack Russell met hartruis. Ze is pas dertien geworden. [/quote]

Nou zeg dat maar niet te hard! Bij een kitten of pup kan het veel voorkomen maar het is pas echt na een aantal maanden zeker vast te stellen. Wij hebben ook een kat die een ruisje had, helaas is dit ruisje een ruis geworden en heeft de kat simpelweg een ernstig hartprobleem, ieder jaar laten we een echo maken en hij heeft zo wel eea aan de nodige medicatie, we weten dat hij niet oud zal worden. Ik mag alleen maar hopen dat de vriendin van jouw man nog een lang en gelukkig leven met hem tegemoet gaat maar je moet de hartruis zeker wel opnieuw laten beluisteren bij de dierenarts. Veel plezier met je concurrente! Tong uitsteken

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 00:43

Haha ze ligt er ook echt zo bij van zo die is van mij en daar blijf jij lekker af