denk inderdaad dat de fokker er genoeg tijd en energie ingestoken heeft
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denk inderdaad dat de fokker er genoeg tijd en energie ingestoken heeft
Neon schreef:Dat is wel echt een leuk dier zodenk inderdaad dat de fokker er genoeg tijd en energie ingestoken heeft
deze ochtend met voeren zat ze 'vast' achter de omgevallen boom vanachter in de wei. Antoine stond al lang en breed bij mij aan de emmer en ze bleef maar zenuwachtig ijsberen langs de boom en een uitweg zoeken. Na tien minuten lukte het dan eindelijk om uit te vogelen dat ze ook óm de boom heen kon
geeft wel entertainment
karuna schreef:Ik kwam deze vanavond tegen.
Wel een emoe maar misschien zijn de verzorg tips bruikbaar voor nandoes ook
https://www.youtube.com/watch?v=EnpgO67YPEk
![]()
jiehaaa schreef:Hoe gaat het nu met de troetelnandoes? Zijn ze al verliefd?
twee aaitjes over haar rug, toen deed ze snel een stapje opzij maar ging daarna gewoon verder eten. Progress!
die springt nog steeds een meter omhoog met wapperende vleugels als ik nog maar gek naar hem kijk haha.
altijd leuk… en fijn dat je haar hebt kunnen aaien
Lukasje schreef:Maar als Colette nu al tammer wordt, dat geeft toch hoop voor de kuikens
Jis_ schreef:Ik ben een paar dagen bezig geweest dit topic helemaal bij te lezen. Wat een vreugde en verdriet Soll.
Maurice wist wel waar hij moest blijven hangen![]()
Wat een plaatje is de blonde ColetteSchattig stel! Op heel wat fijne jaren samen
de boom in de wei blijkt een onoverkomelijke hindernis, dus we gaan hem één van de volgende dagen verzagen, want het wordt gewoon wat zielig zo
gisteren duurde het meer dan een kwartier eer ze de 'uitgang' gevonden had.
maar ze blijft heel flink staan!