Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:22

Heb een papier en karton versnipperaar en houdini betreffende ontsnappen. Zo blij dat dubbele deuren in huis anders zou het iedere dag een sport worden om eruit en erin te komen.

Alexia is ook verzot op liggen rollen van mijn schone en vieze ondergoed.

luuntje

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 18:45

Marcella leuke fetish heeft je kat met ondergoed.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 18:48

luuntje schreef:

_O-

Er zijn wat mensen overal in de buurt flinke knallers aan het afsteken. Zelfs Nina zit hier bang naast me op de bank. Ze zoekt me letterlijk op om bij me in de buurt te blijven. Laat me wel weten dat ze zich veilig voelt bij mij :))

Heb even wat kalmerende muziek aangezet zodat ze lekker rustig kan worden

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 20:03

luuntje schreef:

_O- :')

Loveglove, ik ben wat dat betreft blij dat mijn katten dus totaal niet reageren op de knallen tot nu toe, en die zijn soms best hard. Ja, ze gaan soms even kijken. :')
Misschien omdat ze uit een koeienstal komen, daar heb je natuurlijk ook best wat herrie met ijzeren hekken en trekkers en weet ik wat allemaal.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 20:07

Ja nouja de buren hier zijn ook nogal luidruchtig af en toe hoor. Maar ja met 7 man en 4 huisdieren in een klein huisje snap ik dat wel. Gaat ook flink hard soms. En ikzelf ben ook niet de stilse :=

Dus je zou zeggen dat ze wat gewend zijn. Maar dat valt met vuurwerk dus vies tegen :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 00:23

Vind betreffende het vuile niet zo heel lekker. Dus dat tegenwoordig direct wasmand in. Wel benieuwd wanneer ze gaat proberen om wasmand om te gooien. :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 07:05

Hier stonden ze gisteravond juist naar t vuurwerk te kijken.. :')
Afbeelding

Stel dappere dodo's zijn het <3

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:30

Smee wat een helden heb je.

Marcella geeft niks hoor een kat met een fetish.

Onze hond rent ook naar boven als de wasmand met vuile was klaarstaat om richting wasmachine te gaan.
Hij snuffelt er dan op los.
Mand met handdoeken is dan weer niet interessant.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:36

Alexia vind het vandaag teveel wind dus dan ga je maar om het hoekje van de deur zitten. Blue zit gewoon buiten, maar die heeft dikke pluis vacht.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 15:43

Ik heb nog geen wasmand, en de afgelopen dagen hebben ze echt een soort tunnelvisie op de vuile was stapel ontwikkeld. Geen idee welk luchtje erin zat dat het ineens zo lekker maakte, misschien van stal. Wat het ook was, de was lag door de hele kamer heen. :') Nu zit het in de wasmachine.

Smee, yeah, nog meer vuurwerkliefhebbers! :D Hier houden ze er ook meer van dan het vrouwtje. Ik haat het. :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 17:26

Ja hier is het vaak ook zo dat ik schrik van het vuurwerk en dat de katten dan weer van mij schrikken :')

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 02:07

Oh, wat een leuk topic! Ga hem van de week eens rustig doorlezen :D
Sinds 2,5 week geheel onverwachts ook een kitten in huis, zou er eigenlijk van het voorjaar 2 nemen, maar het lot bepaalde anders :))
Uiteraard komt er nu van het voorjaar nog wel gewoon een 2e bij :)

Mijn vondelingetje Lilly <3
Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 05:12

Oh wat een lief bekkie <3 Geniet ervan!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:30

Och wat een lief snoetje!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 10:28

Lilly heeft een knap snoetje.
Zo’n vondeling wil iedereen wel.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 10:53

Wat een knappert is Lilly!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:38

Wat een knap beestje <3

Ik heb een vraagje. Blacky hier is echt bang voor vuurwerk. Zou het beter zijn als ze gewoon in het hele huis kan verstoppen of alleen in de kamer bijvoorbeeld? Ik ben daar nog een beetje voor in dilemma

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:40

Bedankt voor de leuke reacties :D

Afbeelding
Afbeelding

Ik zou ze met vuurwerkangst denk ik zelf de keuze geven waar ze zich willen verstoppen, dus het hele huis geven als ze dat normaal ook hebben :j

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 12:06

Yinthee schreef:
Bedankt voor de leuke reacties :D

[ [url=m/CHnyvK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/edPUIx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou ze met vuurwerkangst denk ik zelf de keuze geven waar ze zich willen verstoppen, dus het hele huis geven als ze dat normaal ook hebben :j

dan doen we dat met de deuren op zo'n kiertje dat de katten er nog doorheen kunnen om een beetje geluid te dempen. Blacky is nu al nergens te bekennen. Nina is momenteel vooral alert. Maar ook zij wordt bang met harde knallen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 13:29

Wat een leukertje Yinthee! <3

Love, ik zou haar inderdaad zelf de keuze geven, maar natuurlijk wel plekjes die ook veilig zijn voor haar. Dat ze niet vast kan komen te zitten. Naar dat ze er zo bang voor is... Voor haar, maar ook voor jullie. Ik voel dan altijd zo voor die arme beestjes. -O-
Vanavond zet ik zelf de radio of tv in ieder geval wat harder, op een zender zonder vuurwerk. Ze liggen hier vooralsnog lekker naast me op tafel te knorren, ondanks de knallen buiten.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 13:31

marley93 schreef:
Wat een leukertje Yinthee! <3

Love, ik zou haar inderdaad zelf de keuze geven, maar natuurlijk wel plekjes die ook veilig zijn voor haar. Dat ze niet vast kan komen te zitten. Naar dat ze er zo bang voor is... Voor haar, maar ook voor jullie. Ik voel dan altijd zo voor die arme beestjes. -O-
Vanavond zet ik zelf de radio of tv in ieder geval wat harder, op een zender zonder vuurwerk. Ze liggen hier vooralsnog lekker naast me op tafel te knorren, ondanks de knallen buiten.

Ja ik vind het ook zielig. Ik zet straks lekker kalmerende muziek op in het hele huis :)

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 13:33

Cissy, heerlijk dat schele bekkie <3

Glove, ik lach me dood om je reality-insta foto's haha.

Smee, die Bowie. Man van het goede leven.En wat fijn dat ze niet bang zijn voor het vuurwerk! Ze staan er lekker bij te kijken samen.

Yinthe! Wat is Lilly knap <3

Katten die dieven zijn, en fetisjen hebben met ondergoed _O- _O-

Hier zijn ze ook wel bang voor de knallen. Woon op randje Duindorp (den haag) dus ze zijn hier gewoon af en toe debiel. :') Wij hebben de box met zachte muziek aan en alle gordijnen houden we ook dicht.
Loki zijn oogje is nog steeds niet helemaal oké. Hij heeft gister de hele boel onder gespuugd en is ook wat aan de diarree. Denk van de novacam. Hij krijgt dat iedere keer net na het eten. Hij weegt nu 3.5kg maar we moesten heb voor 4kg geven. Hebben hem gister dus maar voor 3kg gegeven, en houden het daar ook maar even op. Vandaag tot nu toe nog niet gespuugd of aan de diarree.

Afbeelding

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 13:56

Caitlin; metacam moet gegeven worden met of na het eten ivm dat het maagdarm klachten kan veroorzaken. Gezien Loki nu aan de diarree is en heeft gebraakt is het beter om contact op te nemen met je dierenarts voor alternatieven gezien ze toch wel heftig op de metacam reageert.

Hier vind Bailee het vuurwerk erg saai. Ze slaapt tot nu toe door alle knallen heen (die soms echt wel heftig zijn). Ik denk dat het voordeel is dat Bailee kwam toen we ook net een klushuis hadden gekocht (iets met Bailee stond al lang op de planning etc en toen vonden we ons droomhuis en ging dat erg snel) met een klushuis maak je natuurlijk erg veel kabaal en is ze er al vanaf jonge leeftijd aan blootgesteld.
Maar ik ben alsnog de hele dag thuis zodat ik kan monitoren of het goed blijft gaan.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 13:56

Caitlin sterkte voor Loki.
Ik zou ook iets minder geven als het er dan wel in blijft.

Katten zou ik binnen houden.
Maar wel de ruimte geven omzich te kunnen verstoppen.

Wij doen op tijd de rolluiken omlaag.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 14:05

Ah gos, arme Loki. Denk dat het een goed idee is om inderdaad iets minder metacam te geven, maar zoals Seni zegt zou ik even de dierenarts contacteren.

Ik had net een Breaker (hettussendoortjewataltijdtussendoorkan) en was vergeten dat het geluid van zo'n 'zakje' door de kittens wordt gelinkt aan hun natvoer. Dat komt dus ook in zakjes.
Ik had twee paar ogen met pupillen zo groot dat ze op zwarte gaten leken op ongeveer tien cm afstand van m'n gezicht terwijl ik die breaker zat te eten. :')