Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En die meeuwen! 

Helaas was ik zo vol verbazing dat ik niet snel genoeg was om een foto te maken. Het duurde misschien net twee seconden en ik had hem/haar nooit verwacht natuurlijk
Nu baal ik echt enorm!

. Ik vind dieren zien alleen al een feestje, een foto erbij is leuk maar het hoogtepunt is toch de waarneming zelf vind ik
. Ik ga weleens bewust zonder camera op pad, zodat ik niet alleen maar om me heen kijk met het idee dat ik foto's móet maken.
En in de winter heb ik hem ook bijna nooit mee, want ik ben toch een beetje bang voor vocht erin.
miereneter schreef:Ik vind al jullie beesten van de afgelopen twee pagina's zo gaaf!
Hoe heb je die muis in godsnaam op de foto gekregen? Die beesten zijn zo retevlug normaal. Heel leuk!

. Daar vrolijkt een mens van op
. Het is ook maar goed dat we tot 500 pagina's door kunnen anders had ik nu in alle haast een nieuw topic aan moeten maken
.
. Kom er alleen nog niet echt aan toe. Wil kijken of het lukt om morgen weer een rondje over het pad rond de weilanden (op het terrein) te wandelen en in de wei van mijn pony's zelf.Roihi schreef:Dankjewel. Mijn telefoon (Redmi one note pro) heeft echt een goede camera.
Oh echt, hoe kan je dat zien?
Hij keek me echt aan van:"pas op met wat je doet, I am watching you"
Vond ik toch wel weer erg leuk!
. Bij ons in de woonwijk zitten er meerdere, altijd zo leuk om ze op een dak of brugleuning te zien

.
. Kan ik terwijl bij mij de energie er even niet is van jullie foto's genieten. Cayenne schreef:Die reiger
Waar staat hij eigenlijk op?