Geplaatst: 04-08-24 19:36
Echt super blij voor alle betrokkenen. Wat fantastisch om te zien hoe goed het gaat, kijk ze nou eens zoet samen uit een emmer eten En zo fijn voor Antoine dat hij nu nandoegezelschap heeft.
Wat een leuk vervolg weer en wat een leuk stelletje samen
Zoolgangster
Geplaatst: 04-08-24 22:24
Suzanne F. schreef:
Aah liefde is samen een emmer voer delen… wat lief.
Ja, zoals Antoine netjes even wacht op zijn nieuwe vriendinnetje.
Geweldig hoe goed de introductie verloopt, het kon gewoon niet beter. De oude baasjes zullen ook gerustgesteld zijn dat hun nandoe zo goed terecht is gekomen.
Wat een mooie dame is Colette! En wat fijn dat ze zo tam is Daar krijgt Antoine hopelijk ook wat meer moed van
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-24 10:43
Paarden kent ze nog niet, dus plan is om de paarden er eerst een tijd naast te houden zodat ze kan wennen (dus de wei ernaast). Sowieso zet ik ze niet meer 's nachts samen, dat durf ik niet meer aan na Maurice...
Nou, ik trof de twee deze ochtend slapend op een bolletje naast elkaar aan echt mega schattig! Natuurlijk toen ik een foto wou nemen kwam Antoine heel hard op me afrennen en Colette schudde zich is uit en volgde ook in snelle looppas
Jaja ik ben wel een beetje verliefd
Andijvie ontbijt voor twee!
friezenfan2
Geplaatst: 05-08-24 11:04
Maar ze is ook een plaatje, snap wel dat je daar verliefd op wordt. Fijn dat ze naast elkaar lagen te slapen dan hebben ze elkaar vast geaccepteerd.