Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:29

@Marley toffe kleur tuigjes. Fijn dat het enten zo ging.
@Jasmijn. Ik voel met je mee. Met 2 abessijnen en een Somali in huis snap ik wat je bedoelt. Ze zijn wel echt heel mooi. De linker iets meer Aby kopje de rechter iets meer siamees kopje zo op de foto.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:42

Als Blue naar buiten gaat (sibeer) en die interesseert het niks kou of regen. Zit Alexia ook buiten alleen die houdt het wel minder lang vol.

Alleen met wind vol op het balkon dan is vaak snel even frisse neus halen en weer naar binnen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 18:34

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:13

Jasmijn, wat een knappe katten zeg! <3 Prachtig.

Love, hahahahaha ik zie heel veel filmpjes met die sound op tiktok voorbij komen, ik vind ze hilarisch. En hier wisselen ze af. :') Vandaag was het Fred aan de crack.

Marcella, wel lekker dat ze elke dag in ieder geval even naar buiten kunnen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:14

Marley fijn dat thuis enten kan.
Is je slaapkamer nog heel?

Jasmijn, mooi katten.
Zijn ze groot? Ik vind ze slank en groot lijken.

Alexia denkt ook, koninklijke neus mooi warm houden.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 21:37

Jasmijn, wat leuk! Wat een knapperds.

Love! Ik ga stuk om die video!!!

Awww mijn pikkie heeft echt last van z’n oogje :( Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 21:54

Och wat sneu dat oogje.

Ik heb er 4 die hebben meestal tegelijk van die debiele dingen. Vooral Lanah en Elani die gaan soms echt helemaal los samen. Maar ze zijn wel leuk samen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 22:12

Leuke reacties :')

Ja soms zitten ze hier ook beide aan de crack. Maar het is meestal Nina. Net gooide ze bijna de prullenbak omver bijvoorbeeld :')

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 22:35

Hebben ze bij jullie ook wel eens dat ze niet op tijd kunnen remmen of dat ze uit de bocht vliegen? Vooral als ze hier achter elkaar racen gaat het nog wel eens mis.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 22:42

Ja! Chloe is echt extreem onhandig _O- Ze struikelt soms over zichzelf en als ze speelt met het hengeltje moet ik oppassen dat ze zichzelf niet tegen de muur aan laat rennen. Laatst wilde ze vanaf het dressoir in mijn kerstpakket springen (zat van dat stropapier in). Toen ze zichzelf liet zakken viel ze zo voorover de doos in en stond haar kont een paar seconden omhoog :')

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 23:03

Ach, die lieve onhandige Chloe! Haha

Oops. Nina _O-

Xoran, Ja. Ach als ze hier een crack-uur hebben dan zijn ze echt debiel. _O- Ze knallen over elkaar heen, over de badkamer prullenbak of gewoon überhaupt over van alles heen. Mia (de moeder van Loki) is sowieso gek. Die is gek op schoenen en de hondenspeeltjes van de hond. Ze kan daar helemaal schrel miauwend overheen gaan rollen en dan ineens uit het niets hangt ze in de krabpaal of gaat ze als een debiel rennen :')

Loki heeft het gedrag van z’n moeder geërfd. Die is bijna net zo gek.

Rio is een stuk rustiger, maar heeft z’n momenten. Dan gaat die ook echt overal overheen/doorheen/op iemand oid.

Princess is gewoon altijd kalm. Die is vaak ook de l.. waar ze overheen springen of wat dan ook. Af en toe doet ze wel mee, maar dat is een fractie van een paar minuten!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 23:26

Oh jazeker vliegen ze hier veel uit de bocht. Maar we hebben hier ook zo'n gladde vloer waardoor ze ook af en toe scoobidoo moeten na doen :')

Blacky vindt het ook leuk om superhoge sprongen te maken als ze probeert een speeltje te vangen. Je kunt wel raden dat ze af en toe zo tegen de muur of een tafel ofzo aan springt. Dan kijkt ze er daarna zo beteutert bij alsof her de muur zijn schuld is _O-

Hier gaat ook vaak genoeg iets om of laten ze elkaar per ongeluk schrikken waardoor er ineens eentje 10 meter de lucht in vliegt. Nina kijkt ook niet altijd waar ze loopt waardoor ze vaker ergens tussen valt of overheen struikelt. Blacky krijgt het voor elkaar om superhoog op een kast te springen en er dan niet af te durven :')

Ja, ik heb onhandige katten _O-

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 23:32

Scheel? Wie ik?
Afbeelding
En met mams en zn broer
Afbeelding

:+

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 23:32

Ik zie het echt zo allemaal voor me! Heerlijk ik hou ervan.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 23:52

cissy schreef:
Scheel? Wie ik?
[ [url=m/DJrZIY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En met mams en zn broer
[ [url=m/TqgrgN.jpg]Afbeelding[/url] ]

:+

:')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 00:28

Ik heb net een tiktok draft gemaakt (ik heb hem nog niet gepost, maar dat wil ik aan het einde van de week ergens doen) met een insta vs reality met de dames. Was wel lachwekkend om te maken. Hier wat voorbeeldjes:

Insta
Afbeelding
reality
Afbeelding
insta
Afbeelding
reality
Afbeelding
insta
Afbeelding
reality
Afbeelding
insta
Afbeelding
reality
Afbeelding

Trouwens, ik kwam net een foto tegen waar Nina ook scheel kijkt. Of nouja, scheel. Ze kijkt gewoon niet helemaal recht :')
Geen idee waarom want dat doet ze normaal niet. Maar is wel leuk om hem hier te posten :')
Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 09:46

Oooh die Ocicats, prachtig <3

En mooie tuigjes! Die camouflage is ook echt heel tof ja, ik wacht nog even af of Marley nog wat groeit en dan ga ik die ook bestellen :D

Hier ook 1 normaal (Marley) en 1 debiel (Bowie). Dit was van de week, zat ie TV te kijken.. _O-

Afbeelding

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 10:21

Oh wat een hilarische foto’s en filmpjes :=

Hier heb ik van de 6 maar 1 écht normale.
Dan nog 2 die af en toe hun momentjes hebben en ik heb er 3 die grotendeels van de dag volledig gestoord zijn _O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 10:52

Aitlin merk je wel verbetering aan het oog?

Xoran ze zien eruit als boeven.

Mooi scheel kijken is lief.

Glove ze staan er gekleurd op je spoken.

Bowie heet eigenlijk Al Bundy?

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:22

Oh gestoorde katten zijn zo leuk :') vooral als ze de zoomies hebben, dan scheuren ze overal over, door en tegenaan. Inderdaad inclusief uit bocht vliegen of 6 treden naar beneden storten.

Die schele katjes zijn ook wel erg aandoenlijk zeg.

Zijn jullie katten ook van die kleptomanen? Vooral mijn invisibobble elastiekjes zijn altijd populair bij Ramon, die probeert hij zelfs van mijn arm te jatten. Of hij komt heel sneaky naast me op tafel, pakt dat elastiekje en peert hem snel _O-

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:30

Klis schreef:
Oh gestoorde katten zijn zo leuk :') vooral als ze de zoomies hebben, dan scheuren ze overal over, door en tegenaan. Inderdaad inclusief uit bocht vliegen of 6 treden naar beneden storten.

Die schele katjes zijn ook wel erg aandoenlijk zeg.

Zijn jullie katten ook van die kleptomanen? Vooral mijn invisibobble elastiekjes zijn altijd populair bij Ramon, die probeert hij zelfs van mijn arm te jatten. Of hij komt heel sneaky naast me op tafel, pakt dat elastiekje en peert hem snel _O-

Jahoor. Nina met elastiekjes en plastic dingetjes en dopjes van flessen. Bovenal, eten. Daar doet ze alles voor. Op 10 manieren van 10 verschillende kanten proberen om aan voedsel te komen en als het lukt snel wat pakken en weg rennen. Ookal ben ik dan boos, ik moet er daarna wel vaak om lachen :')

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 13:30

luuntje schreef:
Jasmijn, mooi katten.
Zijn ze groot? Ik vind ze slank en groot lijken.

Ja dat klopt.
Ze zijn aardig aan de maat maar met een slank postuur.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 13:31

Ik heb als hobby craften en lego bouwen. Geloof me dat is best een uitdaging met 4 katten. Oké eerlijk is eerlijk. Kito jat eigenlijk niks die claimt alleen mijn kleding. De andere zijn best erg :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:05

Azula is een kleptomaan.
Had een doosje gejat waar normaal een ledlampje in zou zitten.

Klemmetjes, haarelastiek, pennen, papier, koekjes van de hond, spullen uit de kerstboom, alles kan ze gebruiken.
Raarste was een stuk gereedschap wat ze in haar bek nam en uit de gereedschapstas van de monteur haalde.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:18

Mijn sloffen en sokken vind ik ook regelmatig terug onder de bank. _O- Stel hoarders dat t zijn. Verder moet ik met kleiner spul vooral oppassen dat George het niet als nieuwe snack ziet. Hij vreet echt van alles op. Ik heb al van alles uit zijn bek moeten trekken.

En ja, hier vliegen ze ook regelmatig uit de bocht. Of ze maken een soort spin op de plaats als ze aan het rennen zijn en ineens 180 graden de andere kant op moeten. Dan rennen ze even op de plaats, heel komisch om te zien. :')

Wat een heerlijke foto's komen er weer voorbij, genieten. <3 Leuk dat idee van de insta vs reality, Loveglove! :)) Zo heb ik die vooral van mijn paard. :')