Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prachtig.
Vandaag was het Fred aan de crack.

Ze struikelt soms over zichzelf en als ze speelt met het hengeltje moet ik oppassen dat ze zichzelf niet tegen de muur aan laat rennen. Laatst wilde ze vanaf het dressoir in mijn kerstpakket springen (zat van dat stropapier in). Toen ze zichzelf liet zakken viel ze zo voorover de doos in en stond haar kont een paar seconden omhoog
Ze knallen over elkaar heen, over de badkamer prullenbak of gewoon überhaupt over van alles heen. Mia (de moeder van Loki) is sowieso gek. Die is gek op schoenen en de hondenspeeltjes van de hond. Ze kan daar helemaal schrel miauwend overheen gaan rollen en dan ineens uit het niets hangt ze in de krabpaal of gaat ze als een debiel rennen

vooral als ze de zoomies hebben, dan scheuren ze overal over, door en tegenaan. Inderdaad inclusief uit bocht vliegen of 6 treden naar beneden storten.
Klis schreef:Oh gestoorde katten zijn zo leukvooral als ze de zoomies hebben, dan scheuren ze overal over, door en tegenaan. Inderdaad inclusief uit bocht vliegen of 6 treden naar beneden storten.
Die schele katjes zijn ook wel erg aandoenlijk zeg.
Zijn jullie katten ook van die kleptomanen? Vooral mijn invisibobble elastiekjes zijn altijd populair bij Ramon, die probeert hij zelfs van mijn arm te jatten. Of hij komt heel sneaky naast me op tafel, pakt dat elastiekje en peert hem snel
Stel hoarders dat t zijn. Verder moet ik met kleiner spul vooral oppassen dat George het niet als nieuwe snack ziet. Hij vreet echt van alles op. Ik heb al van alles uit zijn bek moeten trekken.
Leuk dat idee van de insta vs reality, Loveglove!
Zo heb ik die vooral van mijn paard.