niet in

Ja mauwen wordt hier ook véél gedaan.
Ga volgende week ook maar eens langs de DA, het wordt tijd dat we vaarwel
gaan zeggen tegen zijn "zaakje"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Ik heb deze nu over de leuning zitten: https://www.amazon.nl/dp/B07S61897N/ref ... UTF8&psc=1
Bowie krabt altijd specifiek op één punt aan de bank en hoe vaak ik ook nee zei of hem bij de krabpaal parkeerde, hij bleef het maar doen. Zo sloopt ie in ieder geval m'n bank niet verder
marley93 schreef:Oh het ging om krabben bij de stoelen!Helemaal verkeerd begrepen, ik dacht dat ze erop sprongen. Sorry, Bloem, dan heb je echt niets aan die hele uitleg. Krabben is volgens mij echt heel lastig om te buigen... Afleiden met een speeltje werkt hier nog wel eens, en ze gaan nu ook vaker aan de krabpaal dan aan meubels, maar het is denk ik ook echt voorkeur per kat waar ze hun nagels graag aan scherpen.
Rambo dat is echt hilarish.Die van mij houden er niet van. Fred staat het nog met enige tegenzin toe, maar George is pleite als je dat probeert.
Maar nu moet je vriend het wel vaker doen, als Cash het zo fijn vindt.
BloemBloem schreef:marley93 schreef:Oh het ging om krabben bij de stoelen!Helemaal verkeerd begrepen, ik dacht dat ze erop sprongen. Sorry, Bloem, dan heb je echt niets aan die hele uitleg. Krabben is volgens mij echt heel lastig om te buigen... Afleiden met een speeltje werkt hier nog wel eens, en ze gaan nu ook vaker aan de krabpaal dan aan meubels, maar het is denk ik ook echt voorkeur per kat waar ze hun nagels graag aan scherpen.
Rambo dat is echt hilarish.Die van mij houden er niet van. Fred staat het nog met enige tegenzin toe, maar George is pleite als je dat probeert.
Maar nu moet je vriend het wel vaker doen, als Cash het zo fijn vindt.
Nee, dat doet hij amper, ja hij rekt zich wel eens uit tegen de stoelen, maar
dat is niet zo heel erg. Ik verplaats hem dan inderdaad ook naar zijn krabpaal.
Baron doet via de stoelen klimmen om op de eettafel te komen, en gaat dan zitten
klooien met mijn droogbloemen, net zo lang totdat hj er één heeft om mee te spelen![]()
Hij mag van mij gewoon niet op de tafel. Gisteravond heb ik hem op de gang gezet, en na de tweede keer ging het kwartje vallen, dus dat ga ik maar volhouden.
Hahahah wat grappig dat de katten het vuurwerk zo tof vinden