marley93 schreef:Oh die pootjes in het quiche deeg vind ik echt te schattig eigenlijk.Maar ik snap dat je er op dat moment minder om kan lachen. Hier is het George één keer gelukt om op het aanrecht te springen, alleen hij wist natuurlijk niet dat waar hij omhoog kwam, de wasbak zit. Die nog nat was. Dus hij schrok zich de fluitjes en was ook heel snel weer op de vloer.
Wat leuk, Marcella, dat is een goeie! Ik heb vandaag al de stofzuiger erdoor gehaald, maar die actie lijkt me ook leuk om een keer te doen.
Vandaag zag ik dus wel dat Fred op de prullenbak klom, en van om het hoekje nog nèt niet bij de deurklink van de voorraadkast kan (waar ze in principe niet in mogen, en wat dus verschrikkelijk interessant is). Maar ze zijn nog in de groei, dus ik vermoed dat ze met een paar weken wel zelf die deur kan openen.![]()
Heeft iemand nog een goede tip voor een uitloopmat trouwens? Ik zie er zoveel verschillende en ook verschillende prijzen... maakt dat echt zoveel uit?
Ik heb zo’n dubbele. Bovenmat heeft gaatjes. Dan valt het erdoor en de ondermat vangt het grit op. Ideaal.