Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar liever toch even laten nakijken
Ze blijft goed zorgen voor haar lammetjes dus momenteel laten wij haar gewoon haar gang gaan.
Geweldig gevonden

Had haar nog opgevoeld na nummer 2, maar ik voelde niets. Ze is wel best groot en als ik mijn arm er naast hou kom ik maar ergens midden buik. Dus die lag nog mooi diep. Deze kwam met hoofd alleen eruit
Zijn pezen zijn wat kort vooraan dus die hebben wij moeten helpen met rechtstaan door hem goed op zijn hoefjes te zetten. Gisterenavond stond hij al zelf recht op zijn hoefjes en deze ochtend was het ook alweer een stuk beter
Ze heeft 3 bokjes gekregen. Eindstand van de geiten: 3 geiten, 9 lammeren, 3 miekes en 6 bokjes
Van de schapenlammeren sowieso niemand.
Hier is er wel een schapenhouder in de buurt maar die staan haast constant op stal. Niet veel lammetjes te zien helaas.Siggislief schreef:Wat een schattige foto!
Wij hebben een paar weken geleden ook 3 kleine lammetjes gehad van 2 verschillende moeders.
Weet alleen bij nummer 1 dat het een bokje is, en de andere 2 weet ik het niet. (Geiten)
En ze hebben op stal verder ook nog zo'n 200 schapen, dus we zitten nu op iets van 600 lammeren.