Vandaag heb ik gefietst in drents friese wold en m'n hoogtepuntjes waren toch wel een zwarte specht (helaas geen foto) en een up close and personal met een heidelibel (iig denk dat het een heidelibel is)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

uiteindelijk moet het zoiets gaan worden: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=6157AF5B
.
.
! Je zou inderdaad niet verwachten dat er uit die mooie rups zo'n nachtvlinder komt. Dan denk je eerder dat er een prachtige Dagvlinder uitkomt. Niets is wat het lijkt.
. Ohhhh kijk nou hoe schattig! En inderdaad wel erg laat in het jaar. Die lijken mij ook nog vrij jong gezien het rood op hun koppies. Kan misschien komen door het natte en koude voorjaar wat we hebben gehad dat veel vogels later jongen hebben dan anders?
. Wat gaaf zeg dat je de Zwarte Specht hebt gezien! Die zie je niet heel veel en niet snel. En prachtige Libel ook!
.
.
. Het zou je maar gebeuren als paard wanneer zo iets je toch maar ineens aan zou kunnen vallen
. Of zag hij stiekem een spin waar hij bang voor was?
. Bart de Buizerd blijft toch mijn favoriet!
.
.
:

. Ooit ga ik wel naar de eilanden, daar ben ik zeker van! Het staat op mijn bucket list.
. Was erg leuk om te doen. Ook voor het eerst gedaan.
. Had de instellingen helaas verkeerd staan waardoor het wat donker uitvalt, maar het was zo leuk om te zien
. Te lief gewoon en ook zo leuk om ze tegen te komen. Die laten zich niet zo makkelijk zien. xYaartje schreef:Heeft iemand misschien een idee welk ontzettend, lief, klein, schattig muisje mij vandaag met een bezoek heeft vereerd in mijn tuin?
Door de regen en de regendruppels op de ramen was het wel een uitdaging om toch nog een leuke foto te maken.
[ [url=m/dLrLea.jpg]Afbeelding[/url] ]