Ja ze zijn allemaal besproken. Lanah blijft hier. Luano gaat naar Solleke_noah en de rest naar mensen die niet op bokt zitten.Ja je ziet heel goed het verschil nu tussen de lang en korthaartjes.
net een huis gekocht aan het verbouwen en willen er rond december in ...Misschien ook niet de beste optie tot meteen een nieuwe kat in huis dan
sorry. Hou er wel rekening mee ze gaan alleen naar een nieuw huis als er een andere kat is. Zal ik dat bericht weg halen? Troost jullie ik ben hem zo kwijt als ik het online zet
xoranlover schreef: sorry. Hou er wel rekening mee ze gaan alleen naar een nieuw huis als er een andere kat is. Zal ik dat bericht weg halen? Troost jullie ik ben hem zo kwijt als ik het online zet ik heb al een kat haha ja ik snap dat je hem zo weer kwijt bent
imaudy schreef:Mag ik vragen waarom die andere mensen hadden afgezegd?Onweerstaanbaar wel!Ja nou het kwam voor hun niet uit op dit moment. Onverwachte omstandigheden. Ben allang blij dat ze het eerlijk gezegd hebben.
Ohhh een somali beschikbaar Zou m zo komen halen als mn vriend er niet was geweest :’)Maar die wil helaas echt geen derde kat. En ook wel terecht eigenlijk; niet genoeg ruimte hier voor 3 katten. Dus ik kwijl gewoon lekker mee met je foto’s
Ooooh..... ik heb al een diva dus weet niet of ze een tweede accepteert. Maar ik heb ook een klein huisje
Vandaag heb ik echt mega veel foto's gemaakt. Te veel om hier te spammen. Maar ik zal mijn best doen om een selectie te laten zien. Hallo! Ik ben Kekoa:Hoi vrouwtje:Wacht even wat doe je?Mama spelen?Muis!!!Oeeh mijn balletjeIk wil ookZoveel speelgoedIk eet je oor op!Ik eet je helemaal op!Nu ben ik moeIk ook Was je mij aan het zoeken?Doei tot de volgende keer