Hier zijn ze flink aan het groeien en de zwartjes blijken toch niet helemaal zwart te zijn
Nu ze veertjes krijgen komt de werkelijke kleur om hoog en die is mij volledig onbekend het lijkt een heel donkere blauw of bruin met grijze zomen
maakt het extra leuk deze kleintjes.De kip is ondanks de kleintjes super tam en ik mag de kleintjes rustig oppakken en bekijken zonder dat ze dat een probleem vind

Vleugel kleur van het blauwe kuiken
Ook een soort grijs bruine kleur net als de zwarte

Ben benieuwd hoe ze gaan uitgroeien
.
Uiteindelijk is Geert in de paddock zo half half op de 1 "gedoken", de "mijne" liep steeds verder langs de sloot waar je vanuit weiland niet bij kan. Ik hield beestje constant in 't oog. Geert aangewezen waar. Hadden hem bijna, toen 'ie door het gaas met een rotvaart richting paddock en stal schoot.
Maar op dat moment was het echt even héél, héél erg spannend en vervelend. Je zou door zo'n "stom foutje" er maar 2 v/d 9 verliezen...

Tellen heeft ook geen zin, je raakt al snel de tel kwijt....

!
Tsjonge, echt ik wist niet wat ik zag.... hoe snel dat gaat, echt bizar.

We wisten beide even niet hoe we het hadden. Geert toch best aangedaan achteraf door deze "roofmoord"; het is een rasechte zwaluwliefhebber en hij spendeert er echt een hele hoop tijd en moeite aan om zoveel mogelijk diverse soorten zwaluwen aan te trekken en onderdak te kunnen bieden.