Ik wou zeggen wat houd dat hamsteren in maar dat is gewoon het wangen volstouwen toch?
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-22 14:36
Klopt Yltje. Net gewogen, ze zijn gemiddeld bijna 4 gram zwaarder dan de hamsters uit het vorige nestje van Blossom en Scoob. Dus ze zijn zelfs flinker het nest daar voor was dan wel weer zwaarder dan deze van dit nest
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 05-06-22 19:35
Zo lief weer
Fokker321
Geplaatst: 05-06-22 19:42
Oh wat zijn ze leuk
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-22 15:31
4 weken zijn ze alweer! Het dominant spot vrouwtje komt bij bekenden en het dominant spot mannetje komt ook bij bekenden! Hoe leuk is dat!
De kleintjes zijn alweer 5 weken en zullen in de loop van a.s. week allemaal naar hun nieuwe baasjes gaan (eentje blijft nog wat langer bij mij ivm vakantie van haar nieuwe baasjes). Ik vind dit tot nu toe echt het mooiste nestje als ik mijn voorkeur mag uitspreken
Leuk dat jullie ze ook zo mooi vinden! Kaplaars ja klopt. Ze klimmen allemaal via mijn arm hun verblijf uit en zijn lekker vrij daarin. Ze hebben altijd wel hele fijne karakters! wie weet Jorex, je bent altijd welkom om bij mij een leuke syr te nemen mits inderdaad voorzien van de juiste spulletjes
Ze zijn echt heel mooi! Maar geen kleine knagertjes meer voor mij, ik heb 5 katten... Konijnen gaat prima en die wonen ook buiten.
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-22 22:50
Hoi allemaal, het was even stil hier maar het gaat goed met de hamsters hier. Onderhand is de vader van alle nestjes alweer een jaar en 5 maanden geweest. Nog topfit hoor! En ik hoop ook rond september/oktober nog een nestje met hem te fokken samen met de zwart driekleur dame. Maar ik heb er ook een nieuw langharig ventje bij van 6 weken! aanschouw: Boo-Boo