Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Leuk gedaan! Hoe bedoel je ze vielen groter uit? Tussen dwerg en muis formaat zit geen tussenmaat voor Syren. Je hebt dan gelijk vrij grote huizen. Dat klopt.
Rije schreef:Das een flinke graafbak!Kijk wel uit dat je rad niet vastloopt, want de rand zit nu al dicht op het zaagsel en als hamster bodembedekking gaat verplaatsen kan het wel 's dichtslibben.
CathyTBP schreef:Wat een prachtige en goede hamster kooien komen hier voorbij zeg!
Maar wat ik mij nou al een tijdje afvraag... Als een hamster zoveel graaf en schuilmogelijkheden heeft, hoe kan je hem dan ooit pakken? Of pakken jullie de hamster nooit op?
CathyTBP schreef:Dankje voor je antwoord!
Wat ik mij ook afvraag is hoeveel het eigenlijk kost als je net zou beginnen met hamsterscaping?
Er vanuit gaande dat je nog niks hebt, hoeveel zou je dan ongeveer kwijt zijn voor een aquarium en alles wat er in moet?
CathyTBP schreef:Dankje voor je antwoord!
Wat ik mij ook afvraag is hoeveel het eigenlijk kost als je net zou beginnen met hamsterscaping?
Er vanuit gaande dat je nog niks hebt, hoeveel zou je dan ongeveer kwijt zijn voor een aquarium en alles wat er in moet?
Djoopie schreef:Kom Weer eens een kijkje nemen. Ik vind je thema’s echt geweldig! Tot mijn verrassing zijn ze bij onze dierenwinkel ook begonnen met hamsterscapen! Ik miste nog een beetje graafruimte maar t zag er al heel gaaf uit! Veel spullen verkopen ze ook. Wilde t toch even melden..