Maar je hebt gelijk, hij is knap
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar je hebt gelijk, hij is knap
! Bij de mensen bij wie ik werk zijn weer een paar Limousine kalfjes geboren, echt geweldig om die zo stoer door het vreethek te zien eten

Wil je uberhaupt wel een nakomeling van zo'n nare koe? Het werk moet wel leuk blijven
En die eerste foto van de Simmentalpink, wat een schatje 
!
!
Daar ben ik het mee eens, heb zelf ook liever koeien die iets meer vlees op de botten hebben. Maar er zijn ook zat boeren die gevulde Holsteins hebben hoor
Maar doordat ze zoveel melk geven is het veel moeilijker voor ze om op gewicht te blijven. Wat gaaf! Een idee hoe zwaar die is?
(Veeteelt vleesvee, 2012) 

Blondes zijn niet het grootste ras maar wel voorzien van een goede bespiering ^^
). Wat bij 95% van deze veehouders vooraan staat is geld verdienen, wat logisch is want de melkveehouderij is natuurlijk een bedrijf! En hier is ook niets mis mee. Alleen hoe deze veehouders geld verdienen verschilt per persoon. Naast veehouders zoals jij die noemt, heb je ook veehouders die bijvoorbeeld geld willen verdienen door de koeien zo lang mogelijk melk te laten geven.

? Dit zijn nog lang niet alle foto's hoor, heb er nog een stuk of wat van bijvoorbeeld Aubrac en Maine Anjou, maar ik heb volgens mij een limit van 15 foto's per pagina (van mijzelf) als ik mij niet vergis dus die komen nog langs!