Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Ik heb je hele topic gelezen: wat maak jij geweldige dingen! Complimenten hoor en het werkt best inspirerend (maar als ik dan op zoek moet naar een hamer is het opeens weg)
zwanepol schreef:Gisteravond in bed nog al je projectjes bekeken, petje af hoor!
Wat ik mij afvroeg: je hebt aan beide kanten om dat spring-ding een afrastering gezet, is dat niet gevaarlijk als je kind aan het springen is dat ze er op valt? Of andersom dat er steeds aan vast gepakt word dat je afrastering binnen de kortste keren kapot is?
JessAndHope schreef:Dat is dus zo dubbelBen best lang bezig geweest met het nazoeken daarvan, en de ene zegt van wel een de andere zegt van niet.
Nu staat ze sowieso al met een rede op de grond en blijken ze er bij de buren niet aan te knagen.
Maar op Internet is het gigantisch tegenstrijdig. De ene zegt dat het niet giftig is, de andere zegt van wel maar dat ze ze zelf met rust laten en weer een ander bezweert dat je ze eruit moet halen. .... Super lastig. Al geloof ik eigenlijk ook wel dat dieren giftige planten met rust laten, in de natuur komen ze ze ook tegen?
Tobiaspruim schreef:je hebt wel kans van dat die parkieten aan je hout en gaas gaan knagen. daarom doen ze ook vaak aluminium en hebben ze van dat andere sterker gaas
dito schreef:en hoe is het met de kwartel?
Cayenne schreef:Ik zou de kwartel wel in de gaten houden met de grasjes. Die willen kwartels nog weleens het leven zuur maken.
Heeft Tweety een blauwe neusdop?