@ Vrouwke: Dat is dan ook een mogelijkheid natuurlijk :p Leuk dat je broer zo'n mega-muizenhuis gemaakt had! Zie vanzelf wel weer nieuwe foto's verschijnen, ze worden vanaf nu natuurlijk steeds leuker...
Gaat nog steeds goed met ze, en de kleur ben ik nog steeds niet helemaal over uit Ze lijken héél donker rood, maar met een grijze/blauwe gloed eroverheen.. Als ik ze aan de ene kant tegen het licht hou lijken ze rood (beetje roestbruin achtig) En als ik ze dan iets 'kantel' lijken ze weer grijs
oeeeeh ik heb een nogal te weinig dieren in vergelijking met namen overschot! Pino Tosti Twitter Oempaloempa Sweetie Cheshew Ukkie Puckie Dutchie tja zo kan ik nog wel even doorgaan.
ooh wauw wat een schatjes!! ik volg ook dan kan ik ze zien groeien! ik heb ook eens muisjes gehad, het zijn echt leuke beestjes! maar nu hebben we alleen maar wilde muizen
Hihi, ja ze zijn nu 10 dagen oud. 1 dezer dagen gaan de oortjes open, en met 14 dagen de oogjes. Dan wordt het pas echt genieten als ze allemaal op onderzoek uitgaan
horsiegek
Geplaatst: 31-01-14 13:00
Aahh lief! Ik heb zelf ook kleur muizen. 1 duifgrijs tan met een mislukte lakenvelder vlek en 1 blond tan. Ik had nog een black tan en een agouti tan maar die heb ik een paar weken geleden helaas beide moeten laten inslapen vanwege tumoren. Worden deze nu ook silk of niet?