Ik dacht ga even foto's spotte maar die vd begin post doen het helaas ook niet meer.. Ik wacht wel geduldig af hoewel ik ze dood eng vind, in het eggie
De foto's doen het niet meer bij mij jammer genoeg :'(
YvonneV
Geplaatst: 08-05-12 18:21
Ruby1995 schreef:
De foto's doen het niet meer bij mij jammer genoeg :'(
Mariska_28 schreef:
Ik heb even problemen met de server waarop ik foto`s upload, dus die houden jullie even tegoed.. (is ook de reden waarom de foto`s in begin van dit topic niet werken trouwens)
Jaa onze site doet het weer!! Morgen dan maar een update en nieuwe foto`s! Gisteren lag er 1 dood dier, nu dus nog 28 over.. Er is er nog 1 die ik niet helemaal vertrouw, maar de rest is goed fit en mooi actief als ik de bak open maak.. Nog steeds weinig werk, zolang ze niet verveld zijn hoef ik ze niet te voeren.. dat scheelt. Hun moeder daar in tegen lag gisteren voor het glas en liet duidelijk zien dat ze honger had. Omdat ze zo lang niet heeft gegeten (minimaal een maand of 3-4) moet ze even rustig beginnen en krijgt ze pas komend weekeind weer wat (ze heeft zaterdag al 2 grote ratten gehad).
3-4 maanden ja? Dat is lang (lijkt mij dus maar ben geen slangenkenner!).
Fijn dat de kleintjes het zo goed doen!
onley
Geplaatst: 09-05-12 22:19
ik ben ook benieuwd naar induviduele foto's ervan onze boa zit vandaag op dag 94 en word dus langzaam aan spannend maja vorig jaar is ze ook bevallen op dag 156 of zo
stalnijmegen
Geplaatst: 09-05-12 22:20
word hier een vraag gesteld, die ik doorspeel aan de kenners
Kom dit topic nu pas tegen! Mensen kinderen ik heb nog nooit zoveel slangetjes in 1 bak gezien. Nu ben ik blij dat ik ze op de foto zie, want ik sch.eit 5 kleuren bagger van die beesten. Vind ze doodeng.
Heb niet alle tien de bladzijde gelezen, maar globaal, dus misschien al verteld, maar wat ga je met al die slangen doen??
Waarom kijk je dan in dit topic? Staaat toch vrij groot in de titel En ik moet zeggen dat ik er hier ook geen tegenkom dagelijks. Mijn vriend wel soms bij de dierenambulance.
NienSCHaap
Geplaatst: 10-05-12 09:01
ik krijg de kriebels van je foto's haha Ik vind slangen echt eng, maar toch wel gaaf om te zien (op een foto) Jemmig wist niet dat ze zoveel baby slangetjes konden krijgen