Sjors schreef:Ja we weten het nu!! Hou alsjeblieft op met dat gezanik!
srry wil TS alleen maar helpen... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sjors schreef:Plaats alsjeblieft een normale reactie!Ja we weten het nu!! Hou alsjeblieft op met dat gezanik!
En ik hoop -nogmaals- dat ze voor die andere twee een goed huisje kan vinden! Koetjesreep schreef:Sjors schreef:Plaats alsjeblieft een normale reactie!Ja we weten het nu!! Hou alsjeblieft op met dat gezanik!
Het is geen gezanik, het is informatie. Dat mág op een forum. Dat jij het weet is prima, maar dit bepaal je niet voor anderen.
@ Anne_mieke88: Ik snap dat TS vermeerderd voor eigen 'gebruik' (raar woord, maargoed)En ik hoop -nogmaals- dat ze voor die andere twee een goed huisje kan vinden!
Citaat:Richtlijnen
We willen dat iedereen de mogelijkheid heeft om z'n foto's met de rest van Bokt te delen. Daarom vragen we je om als richtlijn aan te houden niet vaker dan één keer per week foto's op dit forum te zetten. Eventueel kan je je topic updaten met foto's, maar zorg dat je niet meer dan 15 foto's per pagina plaatst.
Vraag voordat je foto's plaatst van dieren die niet van jou zijn toestemming aan de eigenaar van de dieren. Houd er rekening mee dat de eigenaar hier misschien bezwaar tegen heeft.
Mocht je ergens negatief commentaar op willen geven, probeer het dan zo vriendelijk mogelijk te verwoorden. Ook het herhalen van commentaar wordt niet op prijs gesteld.
Captain schreef:Ik voel me niet aangevallen, maar ben momenteel wel de enige die nog reageert over het onderwerp dierwelzijn/vermeerderen e.d. Vandaar dat ik me wel aangesproken voel (dat is niet hetzelfde als aangevallen)Ik heb het niet specifiek over jou, relaxt joh voel je niet direct zo aangevallen!Citaat:Richtlijnen
We willen dat iedereen de mogelijkheid heeft om z'n foto's met de rest van Bokt te delen. Daarom vragen we je om als richtlijn aan te houden niet vaker dan één keer per week foto's op dit forum te zetten. Eventueel kan je je topic updaten met foto's, maar zorg dat je niet meer dan 15 foto's per pagina plaatst.
Vraag voordat je foto's plaatst van dieren die niet van jou zijn toestemming aan de eigenaar van de dieren. Houd er rekening mee dat de eigenaar hier misschien bezwaar tegen heeft.
Mocht je ergens negatief commentaar op willen geven, probeer het dan zo vriendelijk mogelijk te verwoorden. Ook het herhalen van commentaar wordt niet op prijs gesteld.
De richtlijnen heb ik gelezen en heb ik me aan gehouden
Captain schreef:Eens. Echter vind ik ook dat iedereen zijn of haar mening gewoon mag geven. Mocht hier een volgende bokker langskomen die vindt dat vermeerderen not done is, dan mag hij of zij dit toch ook gewoon vertellen? Het is eigenlijk hetzelfde als de volgende bokker die graag hetzelfde wil vertellen over dat de jonge konijntjes heel schattig zijn. Mening is mening, toch?Precies, en daar is hier al uitgebreid over gesproken/gediscussieerd. Niet nodig om daar verder op in te gaan lijkt me.
dat kleine grut ook...
Koetjesreep schreef:Captain schreef:Eens. Echter vind ik ook dat iedereen zijn of haar mening gewoon mag geven. Mocht hier een volgende bokker langskomen die vindt dat vermeerderen not done is, dan mag hij of zij dit toch ook gewoon vertellen? Het is eigenlijk hetzelfde als de volgende bokker die graag hetzelfde wil vertellen over dat de jonge konijntjes heel schattig zijn. Mening is mening, toch?Precies, en daar is hier al uitgebreid over gesproken/gediscussieerd. Niet nodig om daar verder op in te gaan lijkt me.