Die tanden op de laatste foto maken me toch een beetje bang Straks ziet ie je vinger aan voor een lekkere meelworm
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-12 13:39
Haha hij beet gister in mijn vinger. Zachtjes hoor, had m'n handen net gewassen dus ze roken gek vond hij. Eerst likken en dan voorzichtig een hapje. Ik voer overigens nooit uit de hand ook om die reden, want als mijn vingers naar eten gaan ruiken wil hij misschien wel eraan gaan knabbelen en dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Maar als je handen ergens naar ruiken en hij wil er mee gaan anointen gaat hij ook likken/bijten dus meestal zorg ik er gewoon voor dat er geen specifiek geurtje aan zit.
Hij mocht weer bij me slapen in m'n groene trui, vind hij volgens mij wel fijn.
En vandaag... was laatst met m'n vriend naar de bios geweest en daar kreeg hij een of ander gek "t-shirt" ding om zijn biertje langer koel te houden (vonden het zo suf, hij heeft het ook niet gebruikt ) maar hij zei miss leuk voor Loki dus mee naar huis genomen. Volgens mij is het goedgekeurd
Hoé hij erin past - en zich zelfs weet om te draaien - moet je niet aan mij vragen
Hij wilde er niet meer uit
En natuurlijk wat filmmateriaal
Heb het idee dat het verstekelen een beetje afloopt. Dan moet hij als het goed is met 12 weken nog een keer. Maar zag vandaag dat veel van de donkere stekels nu ook een donker puntje hebben, ik denk dat dat de nieuwe zijn. Volgens mij zijn ze gewoon wat donkerder geworden waardoor je het nu beter ziet, ook heeft hij naar mijn idee minder wit. Heb even een foto gemaakt van bovenaf:
vs 1e dag bij mij:
Zoals je ziet zijn ze ook een stuk "netter" en voller ook heb ik het idee dat zijn ene donkere oortje nu ook duidelijker is. Ben benieuwd of hij nog veel gaat veranderen. Hij is ook zeker al best een stuk gegroeid!
Aaaaaww zo schattig , ik moet echt hard lachen om die fotos met zo'n frons op zn hoofd hahah
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 22:20
Denk trouwens dat hij wel bijna klaar is met verstekelen kennelijk is dat tussen de 6-12 weken grofweg en meestal rond de 8/9 het ergste dus wss is hij gewoon al klaar (de een doet er langer over dan de ander). Zou wel fijn voor hem zijn Dit is ook de leeftijd dat ze puberen ik hoop dat hij niet teveel aan "boy time" gaat doen ik heb daar nogal yuk verhalen over gehoord
En ja, dat t-shirt ding was erg raar, maar hij heeft er tenminste lol mee is het nog ergens goed voor
Dit zijn trouwens zijn broertje en zusje (als baby's)
Nou de naam zegt het wel een beetje denk ik heb wel verhalen gehoord over mensen die verdachte kwakjes vonden en andere egeltjes deden het gewoon bij het baasje op schoot... Sommige doen het helemaal niet (of heel discreet ) en andere alleen in de puberteit, of ze blijven het altijd doen.