Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Neeee mijn meisje is zojuist in mijn armen overleden![]()
ben er kapot van. Het leek beter te gaan, ze kreeg haar medicijnen, at het voer, en was actiever, zelfs haar poepjes van afgelopen nacht waren harder en donker. Vanochtend/vanmiddag nog gevoerd en AB gegeven, en dan nu dit ineens
ze was vanmiddag nog zo lekker aan het rondscharrelen.
Net ging ze ineens uit haar slaapplekje, en in de hoek naast haar bakjes voer/water liggen. Ze dronk eerst wat water en ging toen weer liggen. Dus ik had haar gepakt, voelde ze al kouder aan, dus ik heb haar meteen onder mijn shirt gestopt om wat op te warmen. Zo heeft ze nog even lekker gelegen, en toen ze weer wat warmer was haalde ik haar er onder uit. Ze was wat slapjes, en werd steeds slapper, toen probeerde ik haar neer te zetten maar ze bleef niet staan - ging gelijk gewoon liggen op haar zij met de oogjes open. Zag dat haar ademhaling onregelmatiger werd en ineens ging ze heel raar "gapen" en toen ineens was het over. Het is allemaal zo snel gegaan, binnen nog geen 3 minuten, ik kan het nog steeds niet bevatten. Het leek weer goed te gaan! En dan nu dit ineens...
Mijn kleine meisje....![]()
heb net nog een hele poos gezeten met d'r op schoot, ze is zo mooi, nu ligt ze in een handdoek op mijn bed en telkens als ik naar haar kijk moet ik nog harder huilen
waarom nou zo opeens...
Ariebombarie schreef:ach Fief wat sneu..............![]()
![]()