Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Ze was een paar dagen weg, maar gelukkig weer terug.. Miep de huisspin.
Om een idee van haar maat te geven een foto met als referentie een bierdopje.. Volgende keer zal ik er een meetlint naast houden, maar ze zit nu erg hoog op de muur..
Wat vinden jullie van onze vliegevanger?
papagroom schreef:met spinnen heb ik geen moeite....maar tijdens een vakantie,ben ik eens een schorpioen in ons apartement tegen gekomen.....daar had ik iets meer respect voor....
JLLN_ schreef:Er liep er gister ook zo een in onze keuken.. De kat had hem alleen ook op gemerktDus die heeft hem her en der door de keuken geslagen.. En toen ik terug kwam, lag hij dood op de vloer in de keuken
Anne_GTI schreef:papagroom schreef:met spinnen heb ik geen moeite....maar tijdens een vakantie,ben ik eens een schorpioen in ons apartement tegen gekomen.....daar had ik iets meer respect voor....
Familie van deze toevallig? Die had zijn intrek genomen in ons onderkomen in Frankrijk. De griezel was niet teenslipperproof.![]()
Wendy_Komen schreef:Inderdaad een joekel!!!
Voor de mensen die dat eng vinden, wees blij dat we hier de Camel Spider niet hebben!
Google op Camel Spider, en je vind meer leuke foto's