Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gaaf Lontje!!!!!! Je hebt super mooie vissen en vind de updates erg leuk! Vooral blijven doen hoor, leuk om die kleintjes beetje bij beetje te zien groeien. Hoop dat de wormpjes weg blijven!
.
. Ik reageer niet (vaak), maar lees wel mee
. Vind het heel leuk om te zien!
klopt (we hadden meer bakken maar die zijn gelukkig weg
)
. Op het zwembad hebben we een extern filter draaien, de Eheim Professional 3 (Pompcapaciteit 1.700 l/h.) maar eigenlijk willen we ook onder het zwembad een bioloog bouwen. Dat heeft 2 voordelen, je vergroot je aantal liters en we hoeven dan minder vaak water te verversen.
Jeetje Lon wat een domper zeg! Gelukkig lijkt de behandeling aan te slaan. Eten lijkt me wel een goede graadmeter, tenminste.. dat is mij de meeste diertjes zo.
Klinkt een beetje stom, maar dan krijg je echt een idee dat je ervoor staat
Interessanter dan NG!! 

Het Zwembad omhoog... wederhelft ziet het helemaal zitten

poes schreef:Dat is wel een heel groot compliment!Interessanter dan NG!!
en eten weer goed. Er zitten er nog een aantal tussen die zich nog niet helemaal lekker voelen maar we hebben er weer meer vertrouwen in. Vrijdagavond is deze ronde van de kuur voorbij dan wordt er weer water ververst en filter schoon gemaakt en dan gaat de laatste kuur erin ... tenminste... als alles loopt zoals het moet lopen. Het is nog geen voedertijd maar later vanavond maak ik nog een filmpje als ze te eten krijgen. Die houden jullie tegoed 

Je kunt trouwens op deze foto's ook de strepen op de babies zien. Dat zijn, zoals het er nu naar uitziet, dezelfde als die mams heeft wat zou inhouden dat het dezelfde kleur gaat worden... Helemaal 100% zeker zijn we er echter nog niet over omdat ze een oranje gloed lijken te hebben over het lichaam.

Ze worden steeds leuker! 
) en zelfs dat vind hij niet erg. Mams laat het steeds minder toe trouwens.
.
Nu was papa een keer echt boos 
. Paps en mams gaan straks op vakantie in Het Zwembad en tja... als ze daar besluiten eitjes te gaan leggen kan je ze niet tegenhouden alleen zullen de larvjes op zeker opgegeten worden door andere vissen.

Ik geniet elke keer weer van de filmpjes en de foto's!