"Vrouwtje zie je dat? Dat mag toch niet? Kijk dan!"
Fred is een klikspaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:A2 eat een droppie.
Hoe is de nacht gegaan?
2a54z6e45r6r schreef:luuntje schreef:A2 eat een droppie.
Hoe is de nacht gegaan?
Hij is echt niet bang!! En echt een kitten die komt knuffelen en heel luid bromt. Nu langzaamaan introduceren bij mijn kattin en kater. Tot nu toe met gegrom en gespuw. Er zit een hekje tussen en zien elkaar enkel tijdens het eten.
Moussa is opgegroeid in een pleeggezin met 8 volwassen katten dus is wel veel gewend op dat vlak.
Mijn hond was wel super bang als hij Moussa het eerst zag. Kromme rug, blazen. Hij dacht wellicht terug aan mijn kattin die echt alle honden in de buurt nachtmerries geeft! Wel straf een Mechel van 30 kg die staat te daveren oog in oog met een kitten van 4maand
Echt een leukerd! Ergens wel jammer dat de volwassen katten die me aanspraken altijd al gekoppeld waren. Maar uiteindelijk zocht Moussa ook toch al even een huisje.
marley93 schreef:Oh wat een knappert hierboven!
Spannend Maureen!Heel veel plezier en succes!
Fred en George laten het allemaal aardig heel. De breekbare spullen heb ik voor de zekerheid gelijk toen ze kwamen al weggehaald. Het plan is wel om een ombouw om de radiator te maken zodat de vensterbank wat breder wordt. Dan kan er ook een lekker kussen voor het raam, nu moeten ze zich als een soort stokbrood neerleggen wil het passen.