heel veel sterkte! Denk dat je het jezelf echt niet teveel kwalijk moet nemen. Je hebt zo goed voor hem gezorgd en hij heeft een fijne tijd bij jullie gehad! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Solleke_Noah schreef:Bedankt voor de lieve woorden.. wou gewoon dat ik een andere beslissing had genomen en paarden en nandoes uit elkaar had gehouden. Maurice was gewoon mijn lieve kleine vogeltje. Brak echt m'n hart hem daar zo kwetsbaar te zien liggen
Maar je hebt het met de allerbeste bedoelingen gedaan. Het is niet dat je de paarden op de wei hebt gezet met het doel om Maurice de stuipen op het lijf te jagen. Je hebt het goed gedaan. Jawel. Wél, wat je nu ook denkt.
Maar als alles er rustig bij stond verder.... ze hebben al eerder samen gestaan zeg je. Hij ziet er ongeschonden uit. Niet echt reden verder om er erge stress van te hebben en je deed het omdat je dacht dat het nodig was voor hun welzijn 
) en was het ook gebeurd zonder de paarden op de wei. Ik vind het vooral super rot voor jou dat het net nu is gebeurd..... die ouwe kroelkip heeft het tot het laatst prima gehad, dankzij jou!! Solleke_Noah schreef:Bedankt voor de lieve woorden.. wou gewoon dat ik een andere beslissing had genomen en paarden en nandoes uit elkaar had gehouden. Maurice was gewoon mijn lieve kleine vogeltje. Brak echt m'n hart hem daar zo kwetsbaar te zien liggen