Kerst en honden gewoon niet de combi Afstandbediening viel perongeluk op Freya haar staart , ze was niet blij
Normaal op de foto kannieJa sorry ik heb je bank verbouwd en kijk graag naar buitenIk had hem een zetje gegeven zodat ie als een mens zou zitten.. Niet blij met z'n nieuwe deken.. Hij wou geen selfie met mij.. Milo is het er niet mee eens dat ie in z'n mand moestAls je mij niet aait gooi in gewoon m'n poot tegen je aan
Ivanaferon78 schreef:Hier ook [ [url=m/0mzLw0.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/7aLutd.jpg]Afbeelding[/url] ]Kerstmis - ... Kerst... Mis...
Ennasil92 schreef:De meningen verschillen hier vrij duidelijk...[ [url=m/p3uXax.jpg]Afbeelding[/url] ]Deze vind ik echt fantastisch
Wanneer Mango naar bed moet werken zijn pootjes spontaan niet meer Dit spelletje kan hij wel een paar minuten volhouden
Beiden lichtelijk overdonderd en geïrriteerd dat mijn nieuwe telefoon ook een soort van flits doet met de front camera...
Dana.. hondje was het er niet helemaal mee eens zo te zienGoedemorgen snowwhite, wat een heerlijk vrolijke foto! Hahaha
AnnickT schreef:Ik liep langs en maakte een foto omdat meneer zo schattig lag te slapen, toen kreeg ik deze blik:[ [url=m/kPISVN.jpg]Afbeelding[/url] ] ohhh wat een leukerd!
Anoniem schreef:AnnickT schreef:Ik liep langs en maakte een foto omdat meneer zo schattig lag te slapen, toen kreeg ik deze blik:[ [url=m/kPISVN.jpg]Afbeelding[/url] ] ohhh wat een leukerd!Dankje!Hij houdt ook niet van regen, trouwens.
Xyris schreef:Beiden lichtelijk overdonderd en geïrriteerd dat mijn nieuwe telefoon ook een soort van flits doet met de front camera...[ [url=m/bUpQzP.jpg]Afbeelding[/url] ]Kan je uitzetten