Johnny en Cash. Briljant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Mijn kitten vind de meeste nare dingen om mee te spelen.... Doe m'n best alles goed op te ruimen maar hij vind dingen die ik niet zie. Laatst een punaise. Ik heb nog nooit punaises gekocht, hoe dan??? En nu een paracetamol... Ik had notebene net daarvoor de badkamer helemaal gestofzuigd dus schiet mij maar lek????!hii had de deur open gemaakt want hij mag daar niet komen. Heb hem direct naar de kliniek gebracht en moet nog horen hoe en wat, wat ondanks dat er geen stukje af is, toch in z'n mond gehad en wat binnen hebben kunnne krijgen.... Duimen jullie mee?
2a54z6e45r6r schreef:Ik heb jullie hulp nodig. Daarom spring ik hier binnen in het topic. Ik heb 2 katten en wil graag een 3de bij. Maar overal zijn de katten per 2 ter adoptie. Telkens als ik een leuke kat vind, zelfs een oudere mag die niet weg omdat ze al gekoppeld zijn. Waar moet je dan heen om te adopteren?
2a54z6e45r6r schreef:Leeftijd maakt me niet uit. Ik heb wel al 2 katten en een hond dus daar moet het wel passen. En hij/zij moet buiten kunnen
2a54z6e45r6r schreef:Ik heb jullie hulp nodig. Daarom spring ik hier binnen in het topic. Ik heb 2 katten en wil graag een 3de bij. Maar overal zijn de katten per 2 ter adoptie. Telkens als ik een leuke kat vind, zelfs een oudere mag die niet weg omdat ze al gekoppeld zijn. Waar moet je dan heen om te adopteren?
Daihyo schreef:Daarom vind ik die oosterlingen ook zo leuk
Ik voer hele gesprekken met Pip. En met Sproet ook steeds meer. Vooral ‘s ochtends zit ze op haar spreekstoel
luuntje schreef:Azula was kerstkaarten aan het slopen.
Heel gesprek gehad met haar waarom het niet mocht.
eilleen333 schreef:Tancreda4 schreef:Mijn kitten vind de meeste nare dingen om mee te spelen.... Doe m'n best alles goed op te ruimen maar hij vind dingen die ik niet zie. Laatst een punaise. Ik heb nog nooit punaises gekocht, hoe dan??? En nu een paracetamol... Ik had notebene net daarvoor de badkamer helemaal gestofzuigd dus schiet mij maar lek????!hii had de deur open gemaakt want hij mag daar niet komen. Heb hem direct naar de kliniek gebracht en moet nog horen hoe en wat, wat ondanks dat er geen stukje af is, toch in z'n mond gehad en wat binnen hebben kunnne krijgen.... Duimen jullie mee?
Hoe is het afgelopen?
Goof schreef:Wat doen jullie met de kat(ten) als je langer dan een week op vakantie gaat?
Mijn vorige bleven altijd lekker thuis en dat ging suoer want die waren lekker samen.
Nu heb ik er 1 en die is gigantisch aanhankelijk. In de herfstvakantie is hij thuis gebleven, maar komende zomer wil ik 3 weken weg en ik wil hem dan echt niet alleen laten.
Pension lijkt me niets, te druk. Ik zou het liefst een logeeradres bij iemand thuis vinden ofzo, waar hij lekker persoonlijke aandacht krijgt.
Hoe doen jullie dit en hebben jullie tips?
Goof schreef:Goof schreef:Wat doen jullie met de kat(ten) als je langer dan een week op vakantie gaat?
Mijn vorige bleven altijd lekker thuis en dat ging suoer want die waren lekker samen.
Nu heb ik er 1 en die is gigantisch aanhankelijk. In de herfstvakantie is hij thuis gebleven, maar komende zomer wil ik 3 weken weg en ik wil hem dan echt niet alleen laten.
Pension lijkt me niets, te druk. Ik zou het liefst een logeeradres bij iemand thuis vinden ofzo, waar hij lekker persoonlijke aandacht krijgt.
Hoe doen jullie dit en hebben jullie tips?
Ik herhaal mezelf nog even.